כתב שבח ואהדה לפיגוע ונעצר

    בנצי לייזרוביץ No Comments on כתב שבח ואהדה לפיגוע ונעצר

    הפרקליטות מבקשת לעצור עד תום ההליכים את מוחמד חל'ף בגין דברי שבח, אהדה ועידוד למעשה טרור

    מסך צילום: Photo Abed Rahim Khatib / Flash90
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרקליטות מחוז חיפה באמצעות עו"ד יובל לביא, הגישה לבית המשפט השלום בחיפה כתב אישום נגד מוחמד ח'לף בן 25 בגין תמיכה בארגון טרוריסטי, הסתה לטרור וגילוי הזדהות עם ארגון טרור.

    על פי כתב האישום, החשוד היה סטודנט באוניברסיטת אל-נג'אח בשכם והחזיק חשבון ברשת החברתית. כלל הפרסומים של החשוד היו פתוחים ברשת החברתית לכלל חבריו אשר נחשפו לתכנים שפרסם וכן היו פתוחים לכל מי שנכנס לדף.

    החשוד פרסם ברשתות החברתיות דברי שבח, תמיכה ואהדה לחמאס, ל-אלכותלה אלאסלאמיה ולמראבטאת, וכן פרסם דברי שבח, אהדה ועידוד למעשה טרור, תמיכה בו או הזדהות עמו ואף יש אפשרות ממשית שיביא לעשיית מעשה טרור.

    כך למשל עולה מכתב האישום כי שלושה ימים לאחר הפיגוע בהר הבית בחודש יולי האחרון שבו נרצחו שני שוטרים, העלה החשוד תמונת גבר רעול פנים ברחוב ולידה כתב: "ירושלים בוערת, מלחמות ועימותים כעת בכל שכונות ירושלים. רעולי פנים מתפרסים ברחבי העיר. כל החזיתות בוערות. כל הארץ זועמת. נראה שהולך להיות לילה כביר בירושלים". כתב האישום מפרט עוד שבעה פרסומים כאלה.

    הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר כתב עו"ד יובל לביא כי "אופיים של הפרסומים שפרסם החשוד, תוכנם ומהותם, לאורך תקופה, מלמדים על המסוכנות הרבה הנשקפת מהחשוד. מדובר בפרסומים שזכו לתפוצה רחבה ואף בחלק מהמקרים לתגובות חיוביות ומעודדות. פרסומים שבחלקם שבחו ותמכו במעשי טרור ובחלקם הזדהו ותמכו בארגוני טרור. יתרה מזו, פרסומיו של החשוד נעשו בתקופה מתוחה ביותר מבחינה ביטחונית, בה התרחשו פיגועי טרור וכן על רקע הפרות סדר חוזרות ונשנות ברחבי המדינה".



    0 תגובות