קלינטון תוקפת את טראמפ: "החלטה מסוכנת"

    שלמה ריזל No Comments on קלינטון תוקפת את טראמפ: "החלטה מסוכנת"

    הילרי קלינטון, תוקפת את נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, לאחר דבריו בנוגע לאי אשרור הסכם הגרעין עם ארה"ב ואומרת: "זה מסר לעולם שהמילה של ארצות הברית אינה מילה"

    איראן. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הילרי קלינטון, לשעבר מזכירת המדינה של ארצות הברית ומי שהפסידה בבחירות לנשיאות בשנת 2016, מתחה ביקורת על החלטת הנשיא דונלד טראמפ שלא לאשרר את הסכם הגרעין עם איראן "זו החלטה מסוכנת ורעה לא רק בגלל המצב המסוים הזה, אלא גם בגלל העובדה שהיא שולחת מסר לעולם שהמילה של ארצות הברית אינה מילה", כך אמרה קלינטון בראיון לרשת CNN האמריקנית.

    מנגד, מצרים בירכה על נאומו של טראמפ בנוגע להסכם הגרעין עם איראן. מצרים מצטרפת לברכת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שבירך אף הוא על דברי טראמפ בנוגע לאי אשרור ההסכם ואמר: "אני מברך את הנשיא טראמפ על החלטתו האמיצה. הוא התמודד באומץ עם משטר הטרור האיראני. אם העסקה האיראנית תישאר ללא שינוי, דבר אחד בטוח לחלוטין: בעוד כמה שנים, למשטר הטרוריסט החשוב ביותר בעולם יהיה ארסנל של נשק גרעיני. זו סכנה עצומה לעתידנו הקולקטיבי".

    "הנשיא טראמפ יצר זה עתה הזדמנות לתקן את העסקה הרעה הזאת, לסגת מתוקפנותה של איראן ולהתמודד עם תמיכתה הפושעת בטרור. לכן ישראל מחבקת את ההזדמנות הזו. ולכן כל ממשלה אחראית וכל אדם הנוגע לשלום ולביטחון של העולם צריכים לעשות זאת גם כן" אמר נתניהו.



    0 תגובות