נשיא המדינה אירח את אלפי אזרחי ישראל בסוכתו

    אבי יעקב 1 Comment on נשיא המדינה אירח את אלפי אזרחי ישראל בסוכתו

    נשיא המדינה לאזרחי ישראל שביקרו בסוכתו: "השנה אנחנו מציינים את הקשר שלנו, יהודי ישראל, עם יהודי כל התפוצות. כולנו אחים וכולנו ערבים זה לזה – גם כעם. זו המדינה היחידה שמוגדרת כמדינה של העם היהודי, והיא שייכת לכל העם היהודי"

    נשיא המדינה רובי ריבלין צילום: מארק ניימן, לע"מ
    9:00
    24.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף נ"ו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מעל ל-6000 אלפים בני אדם פקדו היום את סוכת בית הנשיא באירוח נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, ורעייתו נחמה, שנפתחה היום, יום שני, י"ט תשרי, כמיטב המסורת למבקרים מכל רחבי הארץ. השנה עמדה הסוכה בסימן "חוגגים 70 בסוכת הנשיא עם אחינו בתפוצות".

    במהלך היום יצאו הנשיא ורעייתו אל המוקדים השונים בבית הנשיא ושם פגשו את האורחים שהגיעו מכל קצוות הארץ וגם מהעולם. הנשיא ורעייתו לחצו את ידיהם, שמעו מהם על המקומות מהם הגיעו וברכו אותם בברכת חג שמח. הנשיא הודה לכל המבקרים על שהגיעו וחיממו את ליבו עם מכתבים, וציורים שהביאו לו ילדי ישראל, ואמר: "מועדים לשמחה, שנה טובה חגים וזמנים לששון לנו ולכל העם בישראל. היום, אתם, אזרחי המדינה, גם אורחים וגם מארחים שכן הבית הזה שייך גם לכם, לעם." הנשיא הוסיף ואמר: "השנה התברכנו לפני תפילת הגשם, ביורה הראשון שהוא דבר נפלא ונהדר. כל גשם הוא גשם ברכה לארץ, לחקלאות שלנו, לפריחה שלנו ולכל הדברים אליהם פיללנו. נחמה ואני מודים לכם על שבאתם. אנו רוצים לברך את כל הבאים, ולהתברך, בשנה טובה."

    בהתייחסו לנושא הסוכה הפתוחה שעמדה בסימן "חוגגים 70 בסוכת הנשיא עם אחינו בתפוצות", אמר הנשיא: "השנה אנחנו מציינים את הקשר שלנו, יהודי ישראל, עם יהודי כל התפוצות. כולנו אחים וכולנו ערבים זה לזה – גם כעם. זו המדינה היחידה שמוגדרת כמדינה של העם היהודי ולכן היא שייכת לכל העם היהודי. היום מחצית מהעם היהודי נמצא בכל תפוצות הגולה, הם מחוברים באהבתם למדינת ישראל ולארץ ישראל ואנחנו מחוברים אליהם."

    לבית הנשיא הגיעו קבוצות שונות של מבקרים בהם קבוצת חניכי תנועת הנוער בני עקיבא העולמית, ארגון הנכים וראשי מאבק הנכים. הנשיא ומנכ"ל בית הנשיא הראל טובי, נפגשו עם ראשי מאבק הנכים אז אמר הנשיא: " אני שמח בכם כמו בכל העם כולו המגיע הנה היום. הבית הזה הוא שלכם כמו של העם כולו. אני שב ואומר תמיד כי חברה שלא דואגת לחסרי הישע שלה אינה ראויה להיקרא חברה ואני יודע כי אנו כחברה עושים כל שאפשר על מנת לוודא שהנכים יוכלו לקבל את הסיוע הראוי."



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נקווה שהשנה יהיה פיר עם הציבור החרדים