הסכמות בבני ברק: הרב דניאל זר יסיר את העתירה נגד העירייה

    איתי גדסי 2 Comment on הסכמות בבני ברק: הרב דניאל זר יסיר את העתירה נגד העירייה

    לאחר התערבות יו"ר ש"ס אריה דרעי בפעם השנייה, מוסדות אור דוד שבראשותו של הרה"ג דניאל זר ימשכו את העתירות נגד העירייה • ההסכם: דרעי התחייב שהעירייה תתן הקצאה נוספת למוסדות הרב דניאל זר

    ישיבת מועצת העיר
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שחשפנו כאן אמש את תוכנית עיריית בני ברק לביטול ההקצאה שניתנה למוסדות אור דוד בראשותו של הרה"ג דניאל זר, זאת בגלל עתירה שהגיש נגד העירייה. היום התערב שר הפנים אריה דרעי בפעם השניה, והצליח למנוע את הביזיון.

    השר דרעי סיכם עם הנהלת "אור דוד" כי העירייה תסיר את הליך ההריסה מהמוסדות, ותקיים עימם הליך מו"מ לקבלת שטח נוסף למוסדות, בתמורה, משכו בשעות האחרונות מנהלי מוסדות ׳אור דוד׳ בפרדס כץ בראשות הגר״ד זר שליט״א את כל עתירותיהם המשפטיות נגד העירייה.

    לאור זאת, פנתה סיעת ש״ס בבני ברק לראש העיר חנוך זייברט, בבקשה להסיר מסדר היום את הדיון המחודש בהקצאות שתוכנן לעלות היום בישיבת המועצה.

    כזכור, אמש חשפנו ב"קול חי" כי בישיבת מועצת עיריית בני ברק שתתקיים היום (ג') מופיע סעיף המבקש לבטל או להקפיא את ההקצאות שניתנו למוסדות "אור דוד" כדין, זאת כדי ללחוץ על ראשי העמותה למשוך את התביעה שהגישו נגד העירייה. העירייה תאשר את פרוטוקול ועדת ההקצאות מתאריך 22.6.17, בו נכתב כי "ביום 21.6.17 הוגשה על ידי העמותה (אור דוד, א.ג.) עתירה מנהלית ובקשה לצו ביניים, ולנוכח טענות העמותה נבדקו הטענות, ומהבדיקה עולה כי עמותת אור דוד קיבלה בעבר הקצאה בשטח של דונם, בשנת 1986 ברחוב אבוחצירה, אך הצהירה כי לא הוקצה לה כל שטח בעבר, כך שהבקשה כללה נתונים לא נכונים".

    כמו כן מציינת העירייה כי מהנתונים שהתקבלו מאגף החינוך של העירייה עולה כי במוסדות העמותה לומדים בסה"כ 244 תלמידים, מהם כ-30 אינם תושבי העיר.

    "על כן החליטה העירייה לזמן את נציגי העמותה לשימוע, והמלצות הועדה בנושא ההקצאות יוקפאו בשלב זה", כלומר העירייה החליטה לבטל את ההקצאה שכבר ניתנה ואושרה במועצת העיר, בגלל העתירה שהגישה עמותת "אור דוד", בטענה שבבקשת העמותה היו נתונים שאינם נכונים.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לאיפה הגענו לוחצים על הרב דניאל זר