שלום כיתה א'? כתובות בערבית וצלבי קרס

    בנצי לייזרוביץ No Comments on שלום כיתה א'? כתובות בערבית וצלבי קרס

    קבלת נים שכזו: צלבי קרס ודגלי אש"ף על לוח בכיתה א' בית הספר הממלכתי דתי תורני בירושלים

    כיתה • אילוסטרציה
    12:35
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הזדמנות נפלאה לשינוי שיביא ברכה גדולה • הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הורים לתלמידי כיתה א' בבית הספר הממלכתי-דתי-תורני בשכונת גבעת מרדכי בירושלים, נחרדו בבוקרו של יום האתמול לגלות כי על הלוח בכיתת הלימוד צוירו צלבי קרס, דגלי אש"ף וכתובות I love you Palestine, כך נחשף באתר ערוץ 20.

    כיתוב דומה נכתב בטוש על מפת השולחן של המורה. הנהלת בית הספר הזמינה את המשטרה ונציגי העירייה למקום, מיד עם התגלה המקרה. המשטרה פתחה בחקירה. על פי הפרטים שהגיעו לידי ערוץ 20, במקביל זומנו עובדי חברת הניקיון ששהו בבית הספר במהלך הלילה ולאחר בירור שנעשה התגבר החשד כי שלושה מהם ביצעו את המעשה. חברת הניקיון מסרה לבית הספר כי העובדים זומנו לחקירה במשטרה והושעו מתפקידם מיידית ולא יחזרו לעבוד בבית הספר. מדובר בחברת ניקיון שמתוקצבת ומופעלת על ידי עיריית ירושלים. אחד ההורים מספר: "הגענו הבוקר לבית הספר והמראה הזה היה מפחיד. איך יכול להיות שיש אנשים שעובדים בבית הספר במהלך הלילה ועושים מעשים כאלה. תמוה שהעירייה לא בודקת מי המועסקים בחברת הניקיון לה היא משלמת".

    אתמול בערב שלח מנהל בית הספר מייל להורים ובו הסביר את אשר אירע. לדבריו, "יתכן ומדובר בילד של עובד ניקיון שהיה עם אביו בלילה בביה"ס". ההורים דוחים את הטענה הזו וטוענים כי מי שראה את הכיתוב והציורים יכול להבין שלא מדובר במעשה של ילד. "אין ספק שאדם בוגר עשה את זה", טוענים ההורים.

    עיריית ירושלים מסרה בתגובה: "האירוע מוכר למינהל החינוך בעיריית ירושלים ומטופל על ידי העירייה והמשטרה במלוא החומרה. בטחון התלמידים בראש מעייננו. נדגיש כי כל העובדים הנכנסים למוסדות החינוך הם ברישיון הנדרש ובעלי האישורים המתאימים".



    0 תגובות