גלריה: ארגון הצלה יבנאל באומן ראש השנה

    איתי גדסי 1 Comment on גלריה: ארגון הצלה יבנאל באומן ראש השנה

    ארגון הצלה יבניאל מסכם בהצלחה את "מבצע רבנו" באומן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שנת תשע"ח תזכר לטוב בארגון "הצלה יבנאל" כשנה בה הרחיב הארגון את פעילותו מחוץ למדינת ישראל. מתנדבי "הצלה יבנאל" לקחו חלק משמעותי באבטחה רפואית של רבבות המתפללים שהגיעו להתפלל באומן בראש השנה.

    כחלק מחברותו של ארגון מד"א בארגון ההצלה הבינלאומי של הצלב האדום קיבל ארגון מד"א אחריות על שירותי הרפואה והחירום לרבבות היהודים שהגיעו להיות בראש השנה על קברו של רבנו נחמן מברסלב בעיר אומן שבאוקראינה. עם תחילת ההערכות פנה אבי חובב שניהל את הפקודה מטעם מד"א אל שלומי פרץ אחראי מתנדבים ב"הצלה יבנאל" שלומי נרתם מיד למשימה וכבר מהארץ התחיל את היערכות ודאג למתנדבים לאפודים וציוד רפואי תוך תכנון פריסת המתנדבים והכוננים בכל האזורים על מנת להביא להצלחת המבצע הגדול של אבטחת רבבות המתפללים תוך שיתוף פעולה עם אבי חובב, סגן מנהל מרחב ירושלים והאחראי על ההיערכות ל'מבצע רבנו'.

    יו"ר ארגון "הצלה יבנאל", אבי בן חמו ששהה באומן בראש השנה הגיע לחפ"ק מד"א בערב ראש השנה, תדרך את המתנדבים הרבים ועקב מקרוב אחר ההתנהלות של מבצע אומן.

    מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין שוחח עם יו"ר "הצלה יבנאל" בערב החג והודה לו על הסיוע שהארגון נותן באומן, כמו כן ביקש מנכ"ל מד"א להעביר את תודתו האישית לכל מתנדב שנטל חלק בפעילות ואמר כי על זה אמרו חז"ל "כל ישראל ערבים זה לזה"

    בחזרתו ארצה סיכם יו"ר "הצלה יבנאל" אבי בן חמו את האירוע וציין כי כארבעים מתנדבים של ארגון "הצלה יבנאל" נטלו חלק במבצע אומן במהלך החג והשבת הן במשמרות בחפ"ק מד"א והן בכוננות באזור ציון רבנו נחמן ובעוד נקודות וכן טיפלו בעשרות מקרים ופינויים.



    1 תגובות

    מיין תגובות