- רדיו קול חי - -

האזינו: "לראות אלפי בני נוער צועקים: אנחנו רוצים ללמוד תורה"

בתכנית "הפוך על הפוך" שוחח הרב משה בן לולו עם זיו הדזל, מנכ"ל הרמב"ם היומי. לפני מספר שנים החלה מהפכה עצומה בקרב בני נוער ע"י הנהלת הרמב"ם היומי ששמה לה למטרה להעלות את הלימוד סביב ספרו של הרמב"ם זיע"א – היד החזקה.

"זה היה אירוע תורני חסר תקדים" מספר הדזל "לראות אתמול ב'ארנה' בירושלים שזה, אגב, המקום להודות להם, אלפים רבים של בני נוער, עם הזמרים אברהם פריד ואודי דוידי ועוד. חגגנו אצל הבנים את סיום הרמב"ם היומי, לימוד היד החזקה אחרי לימוד שנמשך קרוב לשלוש שנים ואצל הבנות את ספר המצוות".

הוא מספר כי באירוע נטלו חלק רבנים ואשי ציבור רבים: "האירוע היה בהשתתפות, הראשון לציון ורבה של ירושלים, הגאון הרב שלמה משה עמאר, הגאון הרב שמואל אליהו, רבה של העיר צפת, הרב ד"ר אברהם ליפשיץ – ראש החמ"ד והרב אברהם גיסר – יו"ר מועצת החמ"ד".

"אבל בעיקר" מדגיש הזדל "זה היה אירוע של הנוער. לראות אותו שמח בלימוד התורה ומסיים תקופה לא קצרה. שמחה שבאה מבפנים וזה מדהים. אתה עומד נפעם ורואה את הצעקה האמיתית שלהם 'כן אנחנו רוצים ללמוד תורה'. לי זה יישאר הרבה זמן חקוק בתוכי" הוא מספר.

על מחזור הלימוד החדש "בע"ה אנחנו מתחילים עכשיו. אנחנו נמצאים בתחילתה של מהפכה. זה לא שיש מאחורינו מסע שיווק מדהים. אנחנו עובדים בשקט והילדים מדביקים אחד את השני. אני לא יודע אם כולם למדו יום ביום, לא עקבתי אבל אלפי ילדים שחיים ונושמים רמב"ם. זה כן. הם הקיפו את כל התורה. הם למדו את זה על הסדר יחד עם הרכזים שלנו ושלהם" אמר.

האזינו:

/wp-content/uploads/2017/09/זיו-הזדל.mp3 [1]