"מתנדב שם את כל הנוחות שלו בצד"

    עמית דניאל 2 Comment on "מתנדב שם את כל הנוחות שלו בצד"

    בריאיון מרגש, מנכ"ל איחוד הצלה חשף מה קרה ברגעים שלאחר טביעת הרב בלוי ז"ל • וגם: "מתנדב יודע שאין לו שעון, אין לו שום שיקול פרטי – שמים את כל הנוחות האישית בצד"

    מנכ"ל איחוד הצלה, משה טייטלבוים עם נשיא איחוד הצלה והמפכ"ל
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כחלק מיום השידורים המיוחד של "קול חי – ואהבת – לחיזוק בין אדם לחבירו, שוחח הרב חיים הורביץ עם מנכ"ל "איחוד הצלה", משה טייטלבוים, על הפעילות המרגשת למען הזולת של הארגון שחרט על דגלו הצלת חיים מסביב לשעון.

    "אני באמת מוקף בכל כך הרבה אירועי חסד וביום יום אני מוצף באירועים שאני שומע עליהם מלאים במסירות של המתנדבים" הוא אומר "אבל הייתי רוצה ללכת לסיפור מצער שקרה לא מזמן".

    "לא מזמן נהרג אברך יקר, הרב בלוי" הוא מספר "הוא נהרג כשניסה להציל את בתו וטבע בנהר הירדן. הגיע לשם בחור בשם יוסי אוקנין, ראש סניף איחוד הצלה בטבריה, יחד עם רעייתו שמטפלת בנושאים נפשיים אצלנו. הזוג הזה המשיך עם הבנות שנשארו שם ללא אבא עד לירושלים, אשתו נשארה לטפל בהם. אין לזה זמן, אין לזה עלות, אין לזה שום דבר. זה לשים הכל בצד".

    "מתנדב באיחוד הצלה שיודע שאין לו שעון, אין לו זמן, אין לו שום שיקול פרטי. הבוקר בדרך לעבודה רגישה דחופה, שומעים על הפיגוע, עוצרים הכל ורצים לראות מה אפשר לעזור. בן אדם שם את כל הנוחות האישית שלו בצד".

    האזינו:



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אין על איחוד הצלה!!!

    2. 1

      גם אני מצטרף להנ"ל!!!