התגובות לפיגוע הרצחני: "לבחון מחדש את היתרי הכניסה"

    איתי גדסי No Comments on התגובות לפיגוע הרצחני: "לבחון מחדש את היתרי הכניסה"

    תגובות במערכת הפוליטית לפיגוע הקשה שאירע הבוקר בהר אדר ע"י פועל פלסטיני: "קבלת הפנים שהפלשתינים הכינו לשליח האמריקאי גרינבלט" • יו"ר הוקאליציה: " יש לעצור מיידית את כניסת הפלסטינים לשטח ישראל"

    זירת הפיגוע בהר אדר
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי הגיבה לפיגוע הקשה הבוקר בהר אדר: "הפיגוע הנורא הבוקר בהר אדר הוא קבלת הפנים שהפלשתינים הכינו לשליח האמריקאי גרינבלט. המאמצים האמריקאים חייבים להתרכז קודם כל בהפסקת הטרור הרצחני של הפלשתינים, לפני כל דבר אחר. אין טעם במו"מ עם מי שרק מלבה את הטרור וממשיך לשלם למשפחות מחבלים".

    יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן הגיב אף הוא ואמר: "בבוקר קשה זה אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחות הנרצחים ואיחולי החלמה לפצוע. יש לעצור מיידית את כניסת הפלסטינים לשטח ישראל, הטרור הפלסטיני מנצל את הרצון הטוב שלנו כדי לרצוח ישראלים. יש לבחון מחדש את מדיניות היתרי הכניסה לישראל ולהבין כי אין טעם במו"מ מדיני לצרכי מס שפתיים עם מי שמבקש להשמידנו".

    ראש האופוזיציה, ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג אמר: "בוקר קשה ועצוב מאד בפיגוע ברוטאלי שמכה בנו דווקא בחגי תשרי. נשים את הויכוחים בצד, נחבק את משפחת השכול המתרחבת, ונתפלל להחלמת הפצועים".

    >>> פיגוע קשה בהר אדר; שלושה נרצחו ופצוע אנוש

    יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי: "כאב גדול על רצח של שלושה ישראלים הבוקר בפיגוע בהר אדר. עלינו לפעול ביד ברזל כנגד מחבלים שכל מטרתם היא לפגוע ביהודים. אני סמוך ובטוח כי צה"ל והשב"כ ישימו את ידם על שולחי המחבל הנתעב והמסיתים והם יועמדו לדין. הר אדר הוא ישוב שלאורך שנים הצליח לבטא יחסים של דו קיום הדדי בין יהודים וערבים. הפיגוע הזה הוא גם פגיעה קשה באמון בין הקהילות והתושבים שחיים שם".

    ח"כ עמיר פרץ אמר: "אנו מאוחדים במלחמה מול המרצחים ושולחיהם. תנחומים למשפחות שאיבדו את היקר מכל והחלמה מלאה לפצוע. הערכה לכוחות הביטחון וההצלה על הטיפול באירוע בהר אדר".



    0 תגובות