"לא הבנתי מה קורה אתי; הרגשתי שאני רק בידיים של הקב"ה"

    עמית דניאל No Comments on "לא הבנתי מה קורה אתי; הרגשתי שאני רק בידיים של הקב"ה"

    החזן משה דוויק היה בשדה התעופה במקסיקו כשהתרחשה רעידת האדמה הקשה בשבוע שעבר • בריאיון לטוקר בזמן אוויר הוא משחזר את הרגעים

    משה לוק משה דוויק
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משה דוויק הוא מבכירי החזנים בעולם היהודי הספרדי, השנה, כמדי שנה הוא נסע לבית הכנסת של קהילת הר סיני במקסיקו ובשדה התעופה הוא נתקל ברעידת האדמה שפקדה את המקום.

    תחילה סיפר על הקהילה בה הוא עובר לפני התיבה בימים הנוראים "אני במקסיקו סיטי. הייתי בראש השנה בקהילת הר סיני שם אני 12 שנה כבר חזן פה בימים הנוראים" אמר.

    "זו היתה קבלת הפנים שלי במקסיקו. איך שאני נוחת בנמל תעופה ובא לצאת זה תפס אותי. הייתי בטראומה איזה שעה שעתיים עד שקלטתי שזה רעידת אדמה. הסתובבתי עם העגלה בשדה וראיתי אנשים נצמדים לקיר ואני לא הבנתי מה קורה אתי ואנשים הצמידו אותי לקיר. אתה נמצא במצב שאתה רק בידיים של הקב"ה. התפללתי לד' שאני יעבור את זה. אתה זז מצד לצד. אני החזקתי את עגלה ואני רואה אותה זזה מצד לצד. אני לא מבין למה האדמה זזה מצד לצד. כל הבניין רועד, הפרסומות שעל הקירות והמסכים מתנפצים על הרצפה. החשמל מפסיק וחוזר מפסיק וחוזר" שיחזר את רגעי האימה.

    "בדרך מהשדה ראיתי עוד בלאגן. הבניינים שקרסו היו באיזור השדה תעופה וראיתי את זה. נסיעה של 40 דקות לקחה לי שעתיים וחצי. לקח לי הרבה זמן להתאושש. לא יכולתי לעשות כלום באותו יום. שקלתי לחזור לארץ אבל הרגיעו אותי מהר מאד. יש פה קהילה תומכת וחמה שנותנים תחושה של בית" סיפר.

    לסיום סיפר דוויק על סינגל חדש שיצא ממש בקרוב "בע"ה בקרוב מאד, מיד לאחר יום כיפור, יצא סינגל שמח שמדבר על אחדות עם ישראל" אמר.

    האזינו:



    0 תגובות