ערב החגים: נמשכים העיצומים באמישראגז – העובדים שובתים

    אבי יעקב No Comments on ערב החגים: נמשכים העיצומים באמישראגז – העובדים שובתים

    לאחר הפסקה זמנית של העיצומים לפני החג, עובדי אמישראגז חזרו לקיים פעולות מחאה, תוך שיבוש פעילות החברה בכל רחבי הארץ • ועד העובדים הארצי באמישראגז: "מסע האיומים השיטתי שנוקטת ההנהלה כלפי העובדים השובתים, לא יצליח להכניע אותנו

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאות עובדי אמישראגז, מחברות הגז הגדולות בישראל, חזרו לקיים  עיצומים ולשבש את פעילות החברה בכל רחבי הארץ, לאחר שהפסיקו באופן זמני את הצעדים הארגוניים לפני החג, מתוך התחשבות בקהל הלקוחות. נזכיר כי העובדים מוחים על ההתנהלות הכוחנית של החברה בניסיון להכשיל את המו"מ להסדרת זכויות העובדים בהסכם קיבוצי חדש.

    במסגרת העיצומים, קיימים שיבושים קשים במתן השירות בסניפי החברה ובמענה הטלפוני. יודגש כי הטכנאים יעבדו במתכונת חירום בלבד ויטפלו רק במקרי דליפות ונזילות.

    במקביל לכך, הנהלת אמישראגז ממשיכה לנקוט בצעדים חד צדדיים ובפעולות אסורות לכאורה, בניסיון לשבור את שביתת העובדים ולכרסם בכוחם הארגוני. כך, בין היתר, ההנהלה נוקטת בשיח לא ראוי כלפי העובדים השובתים בניסיון להניא אותם מהצטרפות לצעדים הארגוניים. בנוסף, החברה מנסה לאייש את מקומם של העובדים השובתים באמצעות העסקת עובדי קבלן וגיוס של עובדים לשעבר.

    מוועד העובדים הארצי באמישראגז, נמסר היום כי: "מסע האיומים השיטתי שנוקטת הנהלת אמישראגז כלפי העובדים השובתים, לא יצליח להכניע אותנו ולא יצליח להסתיר את הסחבת של החברה בניסיון להכשיל את המו"מ על ההסכם הקיבוצי. אסור לשכוח כי המאבק הזה הוא מאבק של עובדים שרובם משתכרים משכר המינימום, בחברה שבה תנאי העסקה הם מהמחפירים ביותר בענף. כל מה שאנחנו מבקשים זה תנאי העסקה הוגנים יותר ומכובדים יותר, תוך הסדרת זכויות העובדים בהסכם קיבוצי חדש".

    עוד הוסיפו בוועד כי: "השקט יחזור למסדרונות ולסניפי החברה כאשר הנהלת החברה תתייחס אלינו בכבוד. כל עוד מופגן זלזול מצד ההנהלה כלפינו, נמשיך לפעול בגיבויה המלא של ההסתדרות בכל הערוצים שעומדים לרשותנו ולא נאפשר להנהלה להמשיך ולנצל את האחריות שאנו מפגינים מאז תחילת המו"מ. כולנו תקווה כי ההנהלה תתעשת ותבחר לנווט לפתרון המשבר מתוך כבוד לחוק ולעובדי החברה".



    0 תגובות