הרה"ג יגאל כהן: "בעצרת החיזוק בנתניה, פשוט דמעתי"

    עמית דניאל No Comments on הרה"ג יגאל כהן: "בעצרת החיזוק בנתניה, פשוט דמעתי"

    כחלק מיום השידורים המיוחד של קול חי – והשיב – התראיין הגאון רבי יגאל כהן על מעלת זיכוי הרבים וקירוב לבבות לאבינו שבשמים

    הגאון הרב יגאל כהן
    20:01
    28.03.24
    הקבינט No Comments on דרמה במשבר הגיוס | הקבינט בדיון סוער

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כחלק מיום השידורים המיוחד בקול חי – והשיב – לקירוב רחוקים וקרובים, שוחח הרב משה בן לולו בתכנית "הפוך על הפוך" עם הגאון רבי יגאל כהן שליט"א, פוסק וראש מוסדות 'יביע אומר' בבני ברק.

    תחילה ביקש הרב משה לשמוע את הסיפור על מרן הבן איש חי זיע"א שבא בחלומו של מרן הגר"ע יוסף זיע"א. "הסיפור הזה, מרן רבינו עובדיה יוסף מביא בהקדמה לספר טהרת הבית, ספר עצום ונפלא. הוא מספר שהיתה לו חלישות הדעת כיוון שזיכוי הרבים לקח לו זמן מכתיבת ספריו ובלילה אחד מרן הבן איש חי בא אליו בפניו המאירות והרב ע"ה אומר לבן איש חי 'מה יהיה עם הספרים שלי? אני רוצה לכתוב' והבן איש חי אמר לו 'מזה ומזה אל תנח ידך'. נכון שלפעמים זיכוי הרבים בא על חשבונינו אבל זה זמן מיוחד".

    הרב יגאל סיפר על שיחה מרגשת שקיבל בערב ראש השנה "בערב חג התקשר אלי האדמו"ר מלינסק. אני הקטן לא יודע במה זכיתי וידוע שהאדמו"ר מלינסק עוסק בחיזוק הטהרה. היינו בנתניה ערב קודם עם הרב יוסף חיים גבאי והרב משה בן משה ועוד רבנים חשובים. האדמו"ר מלינסק אמר לי שהספיקו לרשום בעצרת בנתניה בסביבות 800 נשים וגברים שקיבלו עליהם טהרת משפחה, שבת ועוד דברים. זה ערב אחד שמדברים על לב של עם ישראל. המספרים האלה נטעו בי שמחה אבל אחריות גדולה. זה זמן שעם ישראל רוצה להתקרב מאד" אומר הרב.

    "מי שרוצה חתימה אצל בורא עולם לשנה טובה שישכנע אותו שהבריאות שלו זה זיכוי הרבים. הגיעו אלינו עכשיו 250,000 דיסקים של רבנים שונים כל אחד יכול להעביר לקרוב משפחה. ב"ה אנשים רוצים את האמונה, רוצים להכיר את בורא עולם. יש סרטונים שאפשר להעביר ואפשר להגיע ל-200 300 אלף יהודים. אשה שבאה מחר לכנס, תביאי אתך עוד חברה. מה שהיא תעשה בערב הזה, זה שלך לנצח נצחים. אשה שתתקרב ותשלח את ילדיה לתלמוד תורה הכל זה לזכותה. מחר בע"ה יש ערב נשים באיצטדיון יד אליהו".

    "בכל הארץ יש כנסים" מספר הרב "יש ברחובות היום כנס סליחות גדול. תחשבו על דוד, גיס, חבר שאפשר להביא אותו יחד אתכם. בנתניה דמעתי היו שם אלפי אנשים שצועקים "ד' הוא האלוקים".

    "כתוב דרשו ד' בהימצאו קראוהו בהיותו קרוב" הקב"ה אומר לנו שכנע אותי לתת לך את השנה הטובה ביותר. הרמב"ן אומר שצריך לקום ולעשות מעשה. ד' מחכה 60 שנה ליהודי שיגיד בפעם הראשונה 'שמע ישראל' וזה יכול להיות בזכותך. חובתנו להביא את דבר ד' לעם שבשדות. שמכניסים את בורא עולם הביתה, החיים נהיים טובים יותר" אמר הרב.

    האזינו:

    המספר של אור הטוהר, הארגון של האדמו"ר מלינסק, הוא: 0722-152-073.



    0 תגובות