"אנחנו בתקופה מיוחדת של צימאון ליהדות"

    עמית דניאל No Comments on "אנחנו בתקופה מיוחדת של צימאון ליהדות"

    בריאיון מרתק במסגרת יום השידורים המיוחד בקול חי, סיפר הרב יוסף וליס על התחושה המיוחדת העולם היהודי כולו: "לעניות דעתי, כל אדם צריך לנצל את זה עבור עצמו ועבור הסביבה שלו"

    הרב יוסף וליס צילום: מנדי אור
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כחלק מיום השידורים המיוחד של קול חי – והשיב – לקירוב רחוקים וקרובים, שוחח הרב חיים הורביץ עם יו"ר ארגון 'ערכים', הרב יוסף וליס על הפעילות המיוחדת של הארגון – מראשוני ארגוני הקירוב והתשובה.

    הרב וליס סיפר כי יש בשנים האחרונות תחושה מיוחדת בעולם היהודי "יש תופעה בשנים האחרונות שכנראה הקב"ה משפיע עלינו הרבה חסד, אני לא יודע אם היתה בעבר כזו תקופה, בקנה מידה של נהירה כזו לצימאון לקבל יהדות. זה בכל העולם לא רק בישראל. יש פה השראה שחייבים לנצל אותה לעניות דעתי. אנשים מכל המגזרים, מכל הכיוונים, מתקרבים ליהדות. אני מקווה שזה יימשך עד ביאת גואל צדק" אמר הרב.

    "כל אחד צריך לנצל את זה גם לגבי עצמו וגם לגבי אחרים. המספרים של אנשים שמגיעים לסמינרים הולכים וגדלים. סדרי גודל של בסביבות 15,000 איש שמגיעים לסמינרים במשך השנה. זה סמינרים לסוגי אנשים שונים. ואנשים חוזרים בתשובה בהיקפים של 50%. אי אפשר למדוד תוצאה מיידית. בדרך כלל לאחר שנתיים אתה יכול לומר אוקיי זה מצב שהגענו אליו וזה משתפר עם הזמן. יש קשר המשך ומעל 50% חוזרים בתשובה ויש לכך המון השלכות".

    "איך אמר פעם ראש הישיבה, ברגע שאתה עובר את ה-50% יש לכך חזקה שמי שמגיע לסמינר יחזור בתשובה. האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא אמר לי פעם למה אתה אומר 50%? אתה יכול להגיד בשמי 100%. אין יהודי שלא מתקרב לאחר שלושה, ארבעה ימים של סמינר".

    הרב וליס מספר כי בשנים האחרונות מתקיימים סמינרים גם למשפחות חרדיות ודתיות, "בשנים האחרונות פתחנו מסלול לציבור דתי וחרדי לחיזוקים. רבנים, אדמורי"ם וראשי ישיבות אמרו שצריך גם בתוככי הציבור לעשות חיזוקים. ב"ה אנחנו רואים תוצאות טובות לסמינרים הללו" סיפר בהתרגשות.

    האזינו:



    0 תגובות