אבטחת הרבבות באומן: כאלף מקרים רפואיים טופלו בשלושה ימים

    אבי יעקב 4 Comment on אבטחת הרבבות באומן: כאלף מקרים רפואיים טופלו בשלושה ימים

    צוותי איחוד הצלה השוהים באומן טיפלו בכאלף מקרים רפואיים בשלושה ימי החג והשבת • הפעילות בשיתוף הצלה אוקראינה

    11:45
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on השמועה שגרמה לבהלה – וההבהרה של הצדיק הגר"ד קוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלף מקרים רפואיים טופלו עד כה ע"י מאות מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה מתחילת מבצע האבטחה הרפואית של רבבות העולים לתפילה בציונו הקדוש של רבי נחמן מברסלב בעיר אומן שבאוקראינה ועד לצאת השבת שלאחר ראש השנה. מרבית הנפגעים הופנו להמשך קבלת טיפול רפואי ובדיקות במרפאת אומן שע"י איחוד ברסלב באומן הממוקמת במתחם הקלויז המרכזי שבסמוך לציון רבי נחמן מברסלב זצוק"ל.

    מבצע האבטחה יימשך עד לאחר יום הכיפורים. ומוקד איחוד הצלה יזניק למקום מיידית את כונני איחוד הצלה אומן ומתנדבי איחוד הצלה שהגיעו לאומן מישראל.

    מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים מסר: "פעילות הצלת החיים של מתנדבי איחוד הצלה בימי ראש השנה תוך שיתוף פעולה עם מרפאת אומן שע"י איחוד ברסלב באומן ועם הרב הלל כהן יו"ר ארגון הצלה אוקראינה. מוקד החירום הבינלאומי של איחוד הצלה תוגבר  בכדי לתת מענה מהיר ומיידי לכל מקרה חירום רפואי".

    לייזר היימן סמנכ"ל איחוד הצלה מסר: "כחלק מייעול מבצע האבטחה נתלו השנה על ידי איחוד הצלה בסמוך לציון רבי נחמן בעיר אומן שבאוקראינה עשרות שלטי מספרי איזורים ב-15 איזורים. מה שסייע להגעה מהירה של כוחות החירום וההצלה לפי הפניות שהתקבלו במוקד הבינלאומי של איחוד הצלה עם המיקום המדויק. מאות מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה והצלה אוקראינה במשמרות סביב השעון נתנו מענה מיידי למקרים שהגיעו למוקד החירום 063-800-1221 של איחוד הצלה במספר מקומי באוקראינה".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      אין על איחוד הצלה.
      מלאכים בכתום בכל מקום!!!!

    2. 3

      אני ממש מודה לכם אני מקנא בכם אני מתפלל כל יום שתצליחו ובעזרת ה' יהיה כל טוב

    3. 1

      בכל האתרים יש רק על דקירה ולא על סיבתה.