מרגש: משיק סינגל חדש לאחר ששכל את בתו "יהודי ממשיך הלאה"

    עמית דניאל 3 Comment on מרגש: משיק סינגל חדש לאחר ששכל את בתו "יהודי ממשיך הלאה"

    ריאיון מרתק, מרגש ורווי אמונה: בתכנית "זמן אוויר" שוחח מנחם טוקר עם ישראל ג'רופי לרגל השקת הסינגל החדש שלו שמגיע לאחר פטירת בתו הדר ז"ל • האזינו

    עטיפת הסינגל
    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתכנית "זמן אוויר" שוחח מנחם טוקר עם ישראל ג'רופי לרגל הוצאת השיר החדש שלו "הבן יקיר לי אפרים". ג'רופי משיק את הסינגל לאחר ששכל את בתו הדר לפני מספר חודשים ודברי האמונה שלו מחזקים.

    "אנחנו עושים צעדים להתחזק. מוציא סינגל ראשון 'הבן יקיר לי אפרים'. הדר ציוותה לנו את השמחה. אנחנו ממשיכים לעשות את המעשים ואחד מהמעשים זה ספר תורה ועוד דברים. יהודי צריך להמשיך הלאה" אומר ג'רופי.

    על בתו הדר, הוא מספר "היא היתה חולה חמש וחצי שנים. היא נפטרה בגיל 8 ושלושה חודשים. ילדה שמחה עם חיוך. אפילו שכאב לה בזמנים הכי קשים היא חייכה והלכה לחדר ניתוח, חייכה ונלחמה וזה נותן לנו את הכח להמשיך הלאה. שנזכה להיות שמחים באמת" על ההתמודדות באותה התקופה "היינו עושים מעשים מעל השכל. למשל מול חדר ניתוח הייתי קם ורוקד. רוצה לשבת מותש אבל הייתי רוקד מולה. הייתי גורם שיהיה חיוך. בכל מצב קשה זה מה שעשינו. ב"ה היא היתה ילדה שמחה באמת ממקום שמח. ממקום טוב ב"ה".

    "אנחנו מתמודדים ותמיד מזכירים את המקום של לקום, של שמחה. אפשר תמיד להסתכל. יש ליהודי שתי עיניים, יהודי צריך להסתכל בצד החיובי, צד השמחה".

    הוא מספר על השיר "שיר מדהים. יש לי שירים שהלחנתי בתקופה אבל זה שיר שאח שלי שניאור בא אלי ואומר לי 'זה ניגון חב"ד שאפילו חב"דניקים לא כל כך מכירים אותו'. זה ניגון שעשה לי משהו לנשמה. אמרתי לו יאללה ושניאור אחי הרים את הפרויקט, ארגן אולפן, ארגן הכל. אני מודה לו ומוקיר לו טובה ענקית על כך" אמר.

    האזינו:



    3 תגובות

    מיין תגובות