האזינו • צאצאית לרבי נחמן מברסלב זיע"א: "לתפילה יש כח עצום"

    עמית דניאל No Comments on האזינו • צאצאית לרבי נחמן מברסלב זיע"א: "לתפילה יש כח עצום"

    מירי שניאורסון שוחחה עם סבתא שרה גלבך בתכנית עניין משפחתי כחלק מיום השידורים המיוחד של קול חי – שמע קולנו – וכהכנה ליום הדין • מיוחד

    צילום: באדיבות המצלם
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כחלק מיום השידורים המיוחד של קול חי – שמע קולנו – וכהכנה ליום הדין, בתכנית "עניין משפחתי" שוחחה מירי שניאורסון עם סבתא של בעלה, שרה גלבך, שהיא נינה של נין של רבי נחמן מברסלב זיע"א.

    תחילה סיפרה סבתא שרה סיפור מרגש שחוותה על בשרה כשקיבלה בשורה לא טובה אך בתפילות רבות ראתה ישועת ד' "בתקופה מסוימת לא הרגשתי טוב ולא רציתי ללכת מיד לבית החולים. חיכיתי כמה ימים עד שביקשתי מהילדים לקחת אותי לבית החולים, שם עשו לי בדיקות והחליטו שצריך רופא מיוחד. בסוף החליטו שצריך לעשות ניתוח בריאות בגלל ממצא שראו שם. אני החלטתי שאני צריכה להתפלל, אני התעקשתי שאין לי כלום. עשו עוד פעם בדיקות סיטי. ואכן לא מצאו שום דבר. זה לא אצלי".

    סבתא שרה גלבך הדגישה את מעלת התפילה והכח שיש בתפילה מהלב לבוא עולם "כשהנכד שלי היה בן 18 התחלנו עם תפילות לזיווג עבורו והוא התחתן בגיל 25 עם מישהי משהו, משהו, משהו. היינו צריכים לחכות. התפללנו הרבה. אני מתחננת לקב"ה אתה יכול ויש לך הכל ואתה תעזור לנו. כל הדברים הקשים נעלמים ובתוכם יש אור. צריך לחפש את זה, לחכות לזה ולהתפלל וד' נותן לנו את זה. תפילה זה משהו משהו" היא אומרת.

    "סבא רבה שלי הוא נין של הרב'ה" היא אומרת ומתכוונת לרבי נחמן מברסלב זיע"א. "חלק גדול מהנכדים והילדים שלי נסעו לאומן והתקשרו משם והתפללנו ביחד" סיפרה.

    לבסוף, איחלה שנה טובה ומתוקה למאזינים ואמרה: "שתרגישו את השנה המתוקה".

    האזינו:



    0 תגובות