לראשונה: מחנה צבא אמריקני בישראל

    קובי פינקלר 1 Comment on לראשונה: מחנה צבא אמריקני בישראל

    תא"ל צביקה חיימוביץ: "פתחנו גדוד נוסף של "כיפת ברזל" כדי לענות על הצרכים למרחב צפון וגם למרחב דרום" • וגם, מחנה קבע בו הצבא האמריקני יושב יחד עם צה"ל ודגל אמריקני מתנוסס במקום

    צה"ל וצבא ארה"ב באימון משותף - אילוסטרציה צילום: David Azagury/U.S. Embassy Tel Aviv
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    טקס היסטורי בו נחנך מחנה קבע שבו הצבא האמריקני יושב דרך קבע בתוך מחנה צה"ל ודגל אמריקני מתנוסס במקום, התקיים אחר הצהרים בדרום. המחנה הוא עבור עשרות החיילים האמריקנים היושבים דרך קבע ומאיישים את המערכות להגנה אווירית המשותפות לישראל ולארצות הברית.

    "החיילים הללו הם חלק מהמשימה וחלק מהשותפות" אומר מפקד ההגנה האווירית תת אלוף צביקה חיימוביץ. "בכל מקרה החיילים האמריקנים יהיו חלק מהמערך הכולל", מסבירים בצבא. המערך הזה הינו כמו הפטריוט, המכמי"ם ועוד נכסים אמריקנים המצויים בישראל.

    צריך לזכור שכבר זמן רב שחיילים אמריקנים שוהים בישראל ומפעילים את המכ"ם המרכזי בנגב והחידוש הפעם הוא בכך שהכח יושב בתוך בסיס צהל"י.

    חיימוביץ מגלה שבימים האחרונים נפתח גדוד נוסף של "כיפת ברזל" זאת כדי לענות על הצרכים ועל המענה גם למרחב צפון וגם למרחב דרום וזה מתווסף גם ל"חץ 3", גם ל"שרביט קסמים" ולמערכות שכבר פועלות, "צריך להבין" אומר תא"ל חיימוביץ "מערכת כיפת ברזל של 2017 שונה לחלוטין מזו שהיתה כאן לפני מספר שנים. המערכות יעילות יותר, מדויקות יותר ונותנות מענה רחב והיקפי יותר מבעבר. לכן למספר הסוללות אין חשיבות, כי מה שעושה מערכת אחת היום עשו בעבר מספר מערכות" הוא מסביר.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גם רומה היתחילה את הכניסה לארץ בלעזור.