מצמרר: הבקשה של יאיר דימנטמן ז"ל שבוע לפני פטירתו

    עמית דניאל 4 Comment on מצמרר: הבקשה של יאיר דימנטמן ז"ל שבוע לפני פטירתו

    כוחה של תפילה: במסגרת יום השידורים המיוחד של קול חי – שמע קולנו – סיפר הרב חיים הורביץ בתכניתו "זכרנו לחיים" על בקשתו הנרגשת של יאיר דימנטמן ז"ל כשבוע לפני פטירתו • האזינו

    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפתח תכנית "זכרנו לחיים" סיפר הרב חיים הורביץ על הלוויתו קורעת הלב של ידידו יאיר דימנטמן ז"ל וחשף רגעים מיוחדים שהתרחשו בחדרו של יאיר בבית החולים כשבוע לפני פטירתו.

    "בשבוע שעבר ביום שני בשעות הערב הודיעו ליאיר שהמצב קשה מאד" מספר הרב "בתכנית "נפש החיים" ביקשתי מהמאזינים לקבל קבלות ולהתפלל לרפואתו, אנשים רבים התפללו ביתר שאת ומניין של חברים עלו על קברו של מרן החזון איש זיע"א, להתפלל. וכשהגעתי לבית החולים לאחר התכנית התברר שברוך השם המצב הוטב. אמו של יאיר מספרת כי כשהודיעו ליאיר בשבוע שעבר שנותרו שעות בודדות, פנה יאיר ז"ל לאבא בשמים ואמר 'אבא זה יאיר, יאיר הבן שלך. אני בטוח שאתה מזהה אותי ואתה יודע בדיוק מי אני. אני מבקש ממך תן לי עוד קצת לחיות. בבקשה'".

    "רגע אחרי שהוא מסיים את הפניה הנרגשת לאבא בשמים נכנס הרופא ועורך בדיקה כשבסיומה הוא אומר שהאבחנה הרפואית לא היתה מדויקת, זו לפחות הסיבה הטבעית, ושבוע נוסף יאיר היה אתנו כאן בעולם הספיק להתפלל ללמוד לשיר לשמוח לשמח ולחזק אנשים באמונה".

    האזינו:



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      מי כעמך ישראל.גוי אחד ומיוחד בעולם.

    2. 2

      בחור מיוחד מאד. נשמה גדולה. חבל חבל על דאבדין.

    3. 1

      האמת שלא הכרתי אותו אבל התרגשתי