הרשות השנייה אישרה: 'קול חי' יפעיל ערוץ נוסף לשידורי מוזיקה ברדיו

    חדשות קול חי 8 Comment on הרשות השנייה אישרה: 'קול חי' יפעיל ערוץ נוסף לשידורי מוזיקה ברדיו

    לצד שידורי הרדיו הוותיק, יפעיל "קול חי", לראשונה במגזר החרדי בתדרי ה-FM – תוכן שידורים נוסף של ערוץ מוזיקה ייחודי שייתן מענה למבקשים להאזין למוזיקה נטו

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ב"קול חי" לא מפסיקים לחדש ולהפתיע: בנוסף לערוץ הרדיו המוביל מזה 21 שנה, מועצת הרשות השנייה אישרה היום (א') את בקשת "קול חי", להפעיל תוכן שידורים נוסף ולשדר לראשונה רדיו מוזיקה לציבור החרדי והדתי בתדרי ה-FM, באמצעות תדר ייעודי אשר ישדר מוסיקה לציבור החרדי במשך 12 שעות ביממה, בין השעות 7:00 בבוקר ל-19:00 בערב. בשעות הלילה יאוחדו שידורי התדר המוסיקלי עם שידורי קול חי.

    בבקשה שאושרה נאמר, כי בערוץ תשודר מוזיקה מכל הסגנונות והגוונים. מוזיקה חסידית, מזרחית, אלטרנטיבית וכד', בעריכת והגשת השמות הגדולים בתחום המוזיקה, החל משדרני 'קול חי' ושדרנים נוספים מהתחום, אמנים, מוזיקאים, עורכי תוכניות מוזיקה ואישים שונים שעוסקים בעולם המוזיקלי העשיר של כל מה שקשור למוזיקה היהודית, מהארץ ומהעולם. רצועות השידור נבנו בהתאמה לביקוש ולצורך של צרכני המוזיקה, כפי שעלה מתוצאות של קבוצות מיקוד ובדיקות שנערכו.

    ב'קול חי' מספרים, כי הבקשה לשידורי רדיו מוזיקלי למגזר, באה בעקבות הפעילות השוטפת ובדיקות שנעשו על ידם, במהלכם התברר הביקוש הגדול שיש לשידורי מוזיקה, מצד קהלים נרחבים במגזר.

    "ערוץ המוזיקה החדש נועד לתת מענה לקהלים רבים וחשובים, שחלקם מאזינים וימשיכו להאזין לשידורי 'קול חי' הרגילים ובחלק משעות היום ביקשו לשמוע יותר מוזיקה", אומרים בהנהלת 'קול חי' ומציינים, כי תכני הערוץ יותאמו לכלל המאזינים הפוטנציאלים, מתוך ראיה רחבה של האופי והסגנון השונה של כל קהילה מחד, ומאידך ההבנה שאין כמו המוזיקה כדי לחבר ולאחד בין הקצוות של כלל החוגים והקהילות במגזר החרדי והדתי. שידורי המוזיקה יחלו בעז"ה בקרוב, עם השלמת ההיערכות הטכנית.

    מנכ"ל 'קול חי', אבי רוזן, שינהל גם את ערוץ המוזיקה החדש, אומר: "אנחנו מודים לקב"ה על הזכות הגדולה שנפלה בחלקו של רדיו קול חי, להיות החלוץ בהבאת הבשורה של שידורי מוזיקה מעל גלי האתר, לראשונה בהיסטוריה של הרדיו החרדי והדתי. בעזרת ה' הצוות המקצועי והאיכותי שלנו, יפיק את השידורים הטובים ביותר גם ברדיו קול חי וגם בערוץ המוזיקה החדש".



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      יופי אז עכשיו תשדרו פחות מוזיקה בשידורים הרגילים
      נמאס לפתוח רדיו ולשמוע או שיר או פרסומות

    2. 7

      וואוו אין עליכם זה ברור.

    3. 5

      יש!!!
      סוףסוף יהיה רצף שירים ולא דיבורים…

      1. דיבורים לא כאלה גרועים- יותר מפריע הכמויות פירסומות…

    4. 4

      אפשר לקרוא לזה בדבדץ