משטרת ישראל השלימה היערכותה לחגי תשרי

    בנצי לייזרוביץ No Comments on משטרת ישראל השלימה היערכותה לחגי תשרי

    מאות שוטרים מאגף התנועה יהיו פרוסים בכל רחבי הארץ וינהלו את התנועה בצירים הראשיים • אכיפה ממוקדת בעבירות מסכנות חיים • כללי זהירות

    שוטר תנועה • אילוסטרציה צילום: משה שי, פלאש 90
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ימי החג וחול המועד, הינם ימים המאופיינים בתנועה ערה ובמטיילים הנוהרים אל אתרי הנופש, הפארקים, חופי הרחצה וכן אל מוקדי הבילוי ומרכזי הקניות.

    לפיכך, מאות שוטרים ומתנדבים מאגף התנועה יהיו פרוסים בכל רחבי הארץ וינהלו את התנועה בצירים ובצמתיים הראשיים, שנמצאו כמשפיעים ביותר על התנועה, על פי ניתוח שבוצע על ידי מחלקת המחקר של אגף התנועה, בהסתמך על נתוני שנים עברו.

    פעילות השוטרים והמתנדבים במהלך החג תתמקד במתן שירות לציבור בניהול התנועה וביצוע אכיפה ממוקדת בעבירות מסכנות חיים הגורמות לתאונות דרכים.

    משטרת ישראל פונה לציבור ומבקשת:

    מומלץ להקדים את היציאה בערב החג ולא להמתין "לרגע האחרון".

    להימנע מלעצור בשול הדרך אלא במפרצי בטיחות, חירום ותחנות רענון. בעת תקלה ברכב, יש להתקשר למוקד המשטרה ולהמתין מעבר למעקה הביטחון עד להגעת ניידת משטרה. על ההורים להקפיד על התקני ריסון ובטיחות לילדיהם ולהימנע מכל היסח דעת במהלך הנהיגה, בדגש על שליחת מסרונים. לקראת נסיעות ארוכות עם ילדים, מומלץ להיערך מבעוד מועד לתעסוקה עבור הילדים במהלך הנסיעה על מנת להימנע מהיסח דעת של הנהג.

    על הנהגים להימנע משתיית אלכוהול טרם עלייתם לרכב. זכור! אם שותים לא נוהגים! במהלך נהיגת לילה או נהיגה ממושכת, יש להקפיד על עצירות רענון לעיתים תכופות. תשומת ליבם של הנהגים לרוכבי הדו גלגלי, בדגש על רוכבי האופניים, הרוכבים בצירים. יש לגלות משנה זהירות להולכי רגל בכלל ולילדים בפרט. יש לזכור שרבים מהם נמצאים בחופשה ועושים שימוש בצירי הדרך ובמעברי החצייה.

    יודגש כי נהגים צעירים, חדשים וחסרי ניסיון, עולים בהמוניהם על הכביש ונוהגים שעות ארוכות בכל רחבי הארץ.
    על מנת להימנע מתאונות דרכים הנגרמות מהיעדר ניסיון בנהיגה, אגף התנועה פונה ומבקש מהציבור לעשות כל מאמץ שהנהג יהיה בעל ניסיון שכן, בידיו חיי הנוסעים עימו ברכב, כמו גם חייהם של משתמשי הדרך האחרים.

    מוקד אגף התנועה יעדכן באופן שוטף את ציבור משתמשי הדרך בהסדרי התנועה ובעומסים.

    בברכת חג שמח ונסיעה בטוחה!



    0 תגובות