ניצחון לגבאי: התקנות החדשות אושרו

    איתי גדסי 3 Comment on ניצחון לגבאי: התקנות החדשות אושרו

    אמש (חמישי) התכנסו חברי ועידת מפלגת העבודה להצבעה על השינויים אותם ביקש יו"ר העבודה החדש, אבי גבאי, להעביר בחוקת המפלגה | למעט המזכ"ל והיריב, גבאי זכה בתמיכה לה ציפה ורשם ניצחון ענק

    פעילי "המחנה הציוני" | אילוסטרציה
    11:43
    25.04.24
    איתי גדסי No Comments on ברקע מהלך מדיני מסוכן: האיום של סמוטריץ על הרשות הפלסטינית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתמול (חמישי) בשעות הערב התכנסו חברי ועידת מפלגת העבודה להצבעה על שינויים בחוקת המפלגה. את השינויים ביקש היו"ר החדש, אבי גבאי, להעביר וזאת לדבריו בכדי להנהיג את המפלגה לשלטון.

    בין השינויים ניתן למצוא העברת סמכויות הניהול של המפלגה לידי היו"ר בפיקוח הנהלת המפלגה, דבר שיאפשר ליו"ר לשאת באחריות לפעילות המפלגה, ולוודא כי הינה ערוכה לקראת הבחירות לכנסת, הן מהבחינה הכספית והן מהבחינה הארגונית על מנת להוביל לניצחון בבחירות ולהרכבת הממשלה הבאה, המזכ"ל ינהל את המערך המוניציפאלי של המפלגה, יו"ר הסיעה, יושבי ראש הועדות בכנסת וחברי הועדות בכנסת ייקבעו על פי החלטת יו"ר המפלגה, יו"ר המפלגה ומועמדה לראשות הממשלה רשאי יהיה לשבץ ארבעה מועמדים ברשימה לכנסת. השיבוץ יעשה כך שלא יותר משניים מהם ישובצו בין עשרת המקומות הראשונים והיתר בעשירייה השנייה או השלישית. מועמדים אלו יכול שיהיו חברי מפלגה, או מי שאינם חברי המפלגה במועד שיבוצם. 4 המקומות המוקצים ליו"ר יהיו חלק מההסכמות, במידה ויהיו, לחבירה לסיעות אחרות. כמו כן, מיקומו של מזכ"ל המפלגה ברשימת המועמדים של המפלגה לכנסת ייקבע במקום ה-11.

    הצעה נוספת שאושרה היא הארכת תקופת כהונתה של הועידה לתקופה נוספת של עד 18 חודשים מיום בחירתו של היו"ר החדש ובנוסף, הצעה שבאה לדברי המציעים להגברת השקיפות הציבורית, מבקשת לפרסם את הדוחות הכספיים של המפלגה מדי שנה.

    כאמור, ההצעות אושרו ויושב ראש מפלגת העבודה, אבי גבאי רשם ניצחון נוסף בדרך לכבוש את לב המפלגה שעד לפני תקופת מה, כלל לא היה קשור אליה.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הוא תמיד נראה אדישששששששששששש.