מצמצמים כוחות מילואים

    קובי פינקלר No Comments on מצמצמים כוחות מילואים

    החלטה משמעותית על קיצוץ בכוחות המילואים

    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "מערך המילואים של הצבא צומצם בשנה האחרונה בכמאה אלף חיילי מילואים" כך אומר קצין במערך ומספר ש 65% מימי המילואים השנה הושקעו באימונים. זו עליה משמעותית מהשנים שקדמו לשנה זו ולמעשה כיום כל חייל מילואים עובר בתכנית התלת שנתית שלו שלושה מסלולים: שנה אחת אימון מורחב המתפרס על שבועיים, שנה נוספת אימון מלא בן חמישה ימים והשנה השלישית מוקדשת לתעסוקה מבצעית בת 25 ימים.

    המיוחד בשנת העבודה החולפת היא העובדה שהצבא עבר ל"מיקוד מצבות" כלומר מספר החיילים ביחידות השונות לא יעלה על 120% וישוחררו כל אלו בגילאים שבין 40-45 (לבד מנהגי משאיות כבדות שגילאיהם ינועו עד 49).

    בצבא מדברים על הסתכלות חדשה ושונה על כל המערך ובמרכזו הן התגמול לאנשי המילואים בדגש על מפקדי הגדודים שהם "אבן הראשה" של המערך כדברי הקצין וההבנה שהמשפחה היא חלק מהאירוע "אנחנו רוצים לראות את כל המעטפת תומכת בחייל המילואים וזה כולל את בני הזוג שאף הם יקבלו תמיכה ממערכת הביטחון, את המעסיק וכמובן את איש המילואים עצמו בדגש על נגישות שתהיה לו באמצעות אתר אינטרנט שבו הוא מוריד לעצמו את טפסי התשלום ואפילו את כרטיסי הנסיעה למילואים ובחזרה" הוא אומר.

    תוכנית חדשה נוספת הוא אתר לפניות אנשי המילואים עליהם הגיעו בשנה החולפת למעלה ממאה אלף פניות בנושאים שונים. ומה החזון הלאה? "להביא למצב בו חייל המילואים ירגיש שהוא רצוי, שכל פניה שלו תענה וביטול כל הצורך בניירת מיותרת".



    0 תגובות