השוטר תקף: "אתה לא ראוי לכיפה"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on השוטר תקף: "אתה לא ראוי לכיפה"

    כתב אישום נגד שני שוטרים שאבטחו במירון בל"ג בעומר • היכו, תקפו ודרכו בהתרסה על הכיפה באומרם למתלונן: "אתה לא ראוי לכיפה הזאת"

    חניון לג בעומר במירון. אילוסטרציה
    6:22
    16.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף מ"ח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, הגישה לבית משפט השלום בראשון לציון כתב אישום נגד שני שוטרי יס"מ מאזור המרכז בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות, בסיומן של חגיגות ל"ג בעומר בהר מירון. התיק נוהל על ידי צוות דרום במחלקה לחקירות שוטרים.

    כוחות משטרה רבים ובהם הנאשמים, אבטחו את חגיגות ל"ג בעומר בהר מירון. אחד השוטרים שימש באירוע כראש צוות ואילו חברו שירת תחת פיקודו. המתלונן וחבריו הגיעו להר מירון, כדי להשתתף בחגיגות. עם תום החגיגות הגיעו המתלונן וחבריו, כמו חוגגים רבים אחרים, אל תחנת איסוף הנוסעים בתחבורה ציבורית שהוקמה בהר מירון. בשלב מסוים התפתח ויכוח לגבי העלאתם לאוטובוס של חבריו של המתלונן, במהלכו תפס אחד השוטרים את המתלונן בדש חולצתו, משך אותו והורידו מהאוטובוס, בעודו מגדף אותו.

    עם הוצאתו מהאוטובוס, לפתו הנאשמים את המתלונן בצווארו, הובילו אותו לפינה צדדית סמוכה והמשיכו לתוקפו ללא כל סיבה או הצדק. במהלך הובלתו של המתלונן, נפלה הכיפה אשר הייתה מונחת על ראשו, אך חרף בקשותיו מהנאשמים כי יסייעו לו להרים את הכיפה, סירבו הנאשמים לעשות כן ואף דרכו בהתרסה על הכיפה באומרם למתלונן: "אתה לא ראוי לכיפה הזאת".

    אחד השוטרים לחברו:"תיזהר עם הידיים באזור האוטובוס, הוא מרושת מצלמות, אם אתה רוצה לטפל במישהו תטפל בו רק כאן". בתגובה, החל המתלונן לבכות, אולם הנאשמים לא הרפו ממנו והמשיכו לאחוז בו ולגדפו.

    כאמור, נגד השניים הוגש כתב אישום בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות.



    0 תגובות