שערי העיתונים החרדיים הבוקר: "התערבות שיפוטית אגרסיבית"

    קלמן טלר No Comments on שערי העיתונים החרדיים הבוקר: "התערבות שיפוטית אגרסיבית"

    שערי העיתונים החרדיים היום: "יתד נאמן" על "דיקטטורה שיפוטית", "המודיע" על "התערבות שיפוטית", המבשר על "הניתוק של בג"ץ" ו"הפלס" לא מתפשרים • סקירה

    אילוסטרציה
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום שלאחר פסיקת בג"ץ השערורייתית המבטלת את חוק הגיוס והתיקונים לו, שהיו מוסכמים על הציבור החרדי והובילו מהלך שיכל לשמר את בני הישיבות השוקדים על תורתם בתוככי עולם התורה. בפסיקתו החליט בג"ץ ברוב דעות, כי החוק שהחוקק הוא בלתי מידתי ובלתי חוקתי.

    היום, בכותרות העיתונים החרדיים, ניתן לומר כי יש מתקפה חריפה על ההחלטה. ב"יתד נאמן" נכתב: "דיקטטורה שיפוטית: חוק הגיוס נפסל באופן שרירותי על ידי בית המשפט העליון: בג"ץ נגד עולם התורה"

    יתד

    בעיתון "המודיע" כתבו: "עוד התערבות שיפוטית אגרסיבית בסמכויות הרשות המחוקקת: "שופטי בג"צ ביטלו חוק המעגן את דחיית גיוסם של מי שתורתם אומנותם"

    המודיע

    ב"המבשר" בחלון שסומן בשחור נכתב: "כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ – היהדות החרדית מלוכדת נגד החלטת בג"צ: בג"ץ החליט לבטל את החוק המתוקן להסדרת מעמד בני הישיבות; רבבות לומדי התורה בארץ ימשיכו לשקוד על תלמודם כמימים ימימה".

    המבשר

    ב"הפלס" בחרו להמשיך לנקוט בקו אותם הם מובילים מאז חקיקת חוק הגיוס שהיה מקובל על רובו רובו של הציבור החרדי, קו התוקף את ההסכם עם החוק: "בג"ץ הבהיר: אין פתרון חוקי בלא שויון בנטל; הציבור החרדי מכריז: מלחמה ללא פשרות".

    הפלס



    0 תגובות