בן דהאן: "בג"ץ מוליך אותנו אחורה"

    איתי גדסי No Comments on בן דהאן: "בג"ץ מוליך אותנו אחורה"

    סערת חוק הגיוס • יוסי דגן לדרעי: "עומדים כחומה בצורה לצד הציבור החרדי. התערבות גסה ובוטה של בג"ץ"

    צילום: מאיר אלפסי
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערת חוק הגיוס. סגן שר הביטחון, ח"כ אלי בן דהאן, אומר כי "גם חוק הגיוס שנחקק, נחקק בגלל בג"ץ שביטל את חוק טל וגרם לחוקק חוק חדש ועכשיו גם אותו בית המשפט ביטל. הממשלה תביא חוק חדש. לא נישאר במציאות הקיימת הזו. נמצא פתרונות שיעברו גם את בג"ץ. בג,ץ לוקח אותנו אחרוה ומוריד את המוטיבציה של מי שכן רוצה להתגייס. אני חושש שמספר המתגייסים ילך ויקטן" אמר בראיון ליוני קמפינסקי בערוץ 7.

    יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, הגיב אף הוא לפסיקת בג"ץ ואמר: "זו התערבות גסה ובוטה של בג"ץ. דווקא אני כסרן במילואים וכמי שמייצג את השומרון שהוא אחד המקומות שיש בו אולי הכי הרבה קצינים ולוחמים במדינת ישראל, חושב שמי שרוצה ללמוד תורה צריך לכבד את הרצון שלו ולאפשר לו ללמוד תורה".

    לדבריו: "אנחנו צריכים לעמוד כחומה בצורה מול בג"ץ ולעצור את המהלך הזה שיותר משהוא מועיל הוא מזיק לחברה הישראלית ולמרקם המיוחד שלה".

    ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שוחח הבוקר עם אריה דרעי והודיע כי הוא וחבריו יעמדו כחומה בצורה לצד הציבור החרדי במאבקם. לדבריו: "מדובר בהתערבות פוליטית גסה ובוטה מצד בג"ץ. כסרן במילואים וכמי שמייצג את השומרון שהוא אחד האיזורים עם הריכוז של הכי הרבה לוחמים וקצינים במדינת ישראל, בטוח שמי שרוצה ללמוד תורה צריך לכבד את הרצון שלו ולאפשר לו ללמוד תורה".

    "אנחנו צריכים לעמוד כחומה בצורה מול בג"ץ ולעצור את המהלך הזה שיותר משהוא מועיל הוא מזיק לחברה הישראלית ולמרקם המיוחד שלה".



    0 תגובות