התגובות לבג"ץ: "אין להם מושג"

    איתי גדסי 6 Comment on התגובות לבג"ץ: "אין להם מושג"

    יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני אומר בתגובה להחלטת בג"ץ לבטל את חוק הגיוס: "במהלך כל ההיסטוריה של העם היהודי היו רבים מתוך העם ומחוצה לו שניסו למנוע מתלמידי הישיבות להמשיך את תלמודם, חלקם ניסו זאת בכוח, חלקם בדרכים אחרות. לעולם לא הצליחו לפגוע בלימוד התורה, וגם עכשיו לא יצליחו. לומדי התורה ימשיכו בתלמודם עם …

    ח"כ משה גפני צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    18:31
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on מעקב קול חי: תקלת כשרות נוספת ברשת יש חסד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני אומר בתגובה להחלטת בג"ץ לבטל את חוק הגיוס: "במהלך כל ההיסטוריה של העם היהודי היו רבים מתוך העם ומחוצה לו שניסו למנוע מתלמידי הישיבות להמשיך את תלמודם, חלקם ניסו זאת בכוח, חלקם בדרכים אחרות. לעולם לא הצליחו לפגוע בלימוד התורה, וגם עכשיו לא יצליחו. לומדי התורה ימשיכו בתלמודם עם בגץ או בלעדיו. אני דוחה מכל וכל את פסיקת בגץ ובמהלך השנה הקרובה נתקן זאת על אפם וחמתם של השופטים שאין להם שום מושג מה המשמעות של לומדי התורה וכל זכות הקיום שלנו כעם תלוי בתלמידי הישיבות וכך העולם כולו, 'אם לא בריתי יומם ולילה חוקות שמים וארץ לא שמתי'".

    יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה, ח"כ אורי מקלב, אמר: "בית המשפט מכרסם ומערר את יסודותיו של עם ישראל באמצעות פגיעה בתורה הקדושה שהיא סלע קיומנו, פסק דין זה מוכיח שוב כי בית המשפט מנותק מערכי עם ישראל ותורת ישראל, לימוד התורה הוא הערך העליון ביותר כל זכותנו וקיומנו, הקנייני המוסרי והערכי, הינו רק בגלל תורת ישראל, לצערנו שופטי בית המשפט מתקשים להבין ולקבל את מה שהיה מקובל בארץ במשך שנים רבות, מגישי העתירות הללו אינם מבקשים את טובת עם ישראל אשר בנוי ומושתת על לימוד התורה מבריאת העולם אלא מנסים פעם אחר פעם לנגח ולחרף את תורת ישראל ועם ישראל ובכך מקעקעים את אחיזתו של עם ישראל בארצו, במסגרת הציווי האלוקי ומה שקיבלנו על עצמינו מאז היותנו לעם נעשה הכלל הלחם בכדי שנאפשר ליהודי לחיות בארצו בהתאם לחובותיו, העם היהודי שרד במשך אלפי שנים מכוח מסירות הנפש למען התורה הקדושה ואנו נעשה הכל לשמר זאת".

    ח"כ ישראל אייכלר אמר: "בג"ץ ממשיך לכרוך את החבל סביב מקורות חמצן הלגיטמציה הציבורית שלו. תופסי הכיסאות בבג"ץ הוכיחו היום כי המניע היחיד שמאחורי פסיקותיו הוא תאוות שלטון דיקטטורי, נגד  חוקי הכנסת הנבחרת. שופטי בג"צ ישאו באחריות אישית למלחמה כוללת נגד הדת  היהודית".

    "התורה לא תיפגע, וניצחיותה מובטחת לנו לעולמים. מי שיפסיד בפסיקה הזו הם בג"ץ ומדינת ישראל. כבר בפתיחת המושב נשלב ידיים יחד עם חוגים נוספים בכנסת, שנפגעו מנחת זרועו של השלטון הדיקטוטרי בכנסיית המשפט. יחד נפעל להעברת חוק שיצמצם את יכולתו של הבג"צ לפגוע ביהדות ולסלף את חוקי הכנסת. נילחם נגד כל מי שינסה לפגוע בלומדי התורה בארץ הקודש. בני הישיבות ימשיכו לשקוד על התורה הקדושה עד לביאת המשיח. 'כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ'".

    סגן השר, מאיר פרוש, אמר: "האקטיבזם השיפוטי של בג"ץ מרוקן כליל את חשיבות החקיקה בכנסת שהופכת לאות מתה. הפסיקה היום הינה המשך לתקיעת היתדות בארון המתים. בג"ץ להוט למלחמת גוג ומגוג. במשך שבעים שנה לא היה מטעם המדינה שוויון כלפי הציבור החרדי מול הציבור הכללי, החרדים יודעים שהם מופלים וזה המחיר של עצמאות".

    יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ מוזס: "בג"צ שב ומוכיח כמה הוא מנותק ממסורת ישראל ועד כמה עמוקה שנאתו לכל דבר שקרוב ללומדי התורה ולשומרי הדת. בג"צ ממשיך פעם אחר פעם להתערב בהחלטות הכנסת באופן שערורייתי. הגיעו מים עד נפש והגיע העת להחזירו לגודלו הטבעי. סיעת יהדות התורה תיוועץ עם גדולי ישראל ובמקביל נפעל לחוקק חוק שיגן עלינו מפני פסיקותיו הזחוחות של בג"צ. תורת ישראל תמשיך ותתקיים ולומדיה ימשיכו לשבת וללמוד באהלה של תורה על אף ולמרות פסיקתם".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      מוזר מאוד!
      בפרשת מעונות הסטודנטים באוניברסיטה בחיפה, יש פסק של בית משפט האוסר על אפליית סטודנטים ערבים מול יהודים ששרתו בצה"ל,בעניין הזכות למגורים במעונות, כאשר בפסק הדין נקבע שחייל צה"ל מקבל מספיק הטבות תמורות שירותו, ולכן יותר לא מגיעה לו העדפה נוספת באוניברסיטה.
      אם כן יש הכרה משפטית שחיילי צה"ל אינם במעמד של מתנדבים אלא במעמד של שכירים המקבלים הטבות המגיעות על פני רבות השנים לעשרות ואפילו מאות אלפי ש"ח במענקי שחרור,תשלום חודשי שכר לימוד, פטור/הנחה בארנונה, מגורים וכלכלה,השתתפות בשכר דירה(בנסיבות מסויומות), הכשרה מקצועית במהלך השירות בכל מיני מגמות וכו' וכו'.

      אם כן על איזה אפליה ואיזה מידתיות מדברים השופטים מגלגלי העיניים ? הם משתמשים במונחים של אפליה רק בכדי לגייס בכפיה ולפטור את ה"בעיה החרדית"

    2. 5

      מעניין איפה נעלם בג"צ באפיית החינוך החרדי במוסדות המוכש"ר? למה שם ההחלטות פושרות ועם הרבה סבלנות ו מתינות לשר החינוך שמפלה בין דם לדם?

      המדינה מודה שהחלטה לתקצב את הנוצרים בלבד היא החלטה מפלה.

      על מנת לתקן את האפליה, המדינה הודיע כי תתקצב מוסדות מוכש"ר נוספים העונים על התכלית לה ניתן התקציב לנוצרים.
      המשמעות היא הקצאת 100 מיליון ₪ נוספים לתלמידי המוכש"ר.

      א ב ל…

      כל זה, למוסלמים בלבד.

      מבחינתם, שהחרדים במוכש"ר ישארו תלמידים סוג ח'

      זה שר החינוך שמכריז שהוא שר החינוך של כולם,
      והחרפה הזו קוראת בקואליציה שמוגדרת על ידי החכי"ם החרדים "הכי טובה לחרדים אי פעם"!!!
      אז איפה החכי"ם החרדים בכל האפליה הזו(חוץ ממלכיאלי – היחידי מהחכי"ם החרדים שהעניין לא נותן לו מנוח)? למה קולם של החכי"ם לא נשמע? למה כמעט העבירו את התקציב הזה השבוע בוועדת הכספים במחטף?

    3. 4

      אתמול אמרת גפני שבית המשפט זרק את הרפורמים מכל המדרגות

      "'והיום אותנו""
      לא צריך להאמין בהם אף פעם

    4. 2

      אנחנו שומעים כבר כמה שנים את כל המחאות וזה מצוין וכל הכבוד , אבל מה הלאה כבר אין שום פתרון הגיע הזמן לעשות סוף לדבר הזה

    5. 1

      קול חי בושה שכזאת תגובה עולה לאתר