ליברמן בצפון: "התרגיל – תזכורת"

    איתי גדסי 1 Comment on ליברמן בצפון: "התרגיל – תזכורת"

    שר הביטחון ליברמן בתרגיל הגיס הצפוני: "התרגיל הזה הוא תזכורת לכל מי שזומם לפגוע בביטחונם של אזרחי ישראל, שהעימות הבא, אם יפרוץ, יסתיים בהכרעה ברורה לטובת צה"ל ומדינת ישראל"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון אביגדור ליברמן ביקר היום בתרגיל הגיס הצפוני של צה"ל, "אור הדגן". במהלך הביקור קיבל שר הביטחון סקירות על התרגיל, וסייר בין חלק מהיחידות המשתתפות בו. אל הביקור התלוו גם הרמטכ"ל רב-אלוף גדי אייזנקוט, מנכ"ל משרד הביטחון אלוף (מיל') אודי אדם ומפקד פיקוד הצפון אלוף יואל סטריק.

    במהלך הביקור אמר שר הביטחון ליברמן: "הדבר היחידי שימנע את המלחמה הבאה הם עצמתו של צה"ל וכוח ההרתעה שלו. התרגיל הזה מהווה נדבך משמעותי בהכנת צה"ל לעימות בצפון, אם נידרש לו, ואני שמח להתרשם מהמוכנות, נחישות ומקצועיות במערכים השונים ובקרב המפקדים".

    "אין לי ספק שגם אצלנו ובעיקר באיזור כולו, רואים ומבינים את יכולתו ועוצמתו של צה"ל. התרגיל הזה הוא גם תזכורת לכל מי שזומם לפגוע בביטחונם של אזרחי ישראל, שהעימות הבא, אם יפרוץ, יסתיים בהכרעה ברורה לטובת צה"ל ומדינת ישראל".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ממש דברי רהב – "כחי ועוצם ידי עשו לי את החיל הזה", זה מתכון בדוק חלילה לאסון.
      מעניין איך העוצמה הזו בדיוק תועיל אם ליברמן קצת ימתח את החבל ויעצבן את האמריקאים, ואלו רק ימנעו מהטלת וטו על החלטות באום ומועצת הביטחון על הסגת צה"ל מעבר לגבולות 67 למשל, האם אז צה"ל יוכל להתעמת עם רוסיה שנמצאת כבר על הגבול?

      רק לימוד התורה של בחורי הישיבות אותם לוחץ ליברמן עם תקנות הגיוס, רק הם ימנעו את המלחמה הבאה אם רק יתנו להם ללמוד בלי בלבולי בג"ץ ודברי בלע בגל"צ