ריבלין: "רוב אזרחי ישראל לא מודעים לתקופה החדשה בה אנו חיים"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ריבלין: "רוב אזרחי ישראל לא מודעים לתקופה החדשה בה אנו חיים"

    נשיא המדינה ביקר היום באוגדה 319 וקיבל סקירה על התקדמות תרגיל הגיס "אור הדגן" • נשיא המדינה: "פני המלחמה הבאה יהיו שונים מאוד, הן מבחינת האויב שעומד בפנינו והן מבחינת המשימות העומדות בפנינו. התרגיל שלכם משקף לאזרחי ישראל, שצה"ל ערוך ומוכן וכאן טמונה חשיבות גדולה"

    נשיא המדינה בביקור צילום: מארק ניימן, לע"מ
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ביקר היום (שלישי) בחטיבה 226, חטיבת הצנחנים במילואים באוגדה 319, אוגדת המילואים של פיקוד הצפון ואחת האוגדות המרכזיות של תרגיל הגיס, וקיבל סקירה על התקדמות התרגיל "אור הדגן". במסגרת ביקורו באוגדה, השתתף הנשיא בהערכת מצב יחד עם סגן הרמטכ"ל אלוף אביב כוכבי, מפקד אוגדת 319 תת אלוף נדב לוטן ומפקד חטיבה 226, אלוף משנה ירון שרוני, וקיבל סקירה על התקדמות התרגיל. לאחר מכן המשיך הנשיא לנקודת תצפית אסטרטגית המשקיפה על אזורים נרחבים בצפון הארץ, ממנה השקיף על גזרת האוגדה וקיבל סקירות עדכניות ממפקדיה.

    "מוכנות צה"ל חשובה מאוד לכל העורף בישראל. המוכנות של צה"ל מקנה ביטחון לאזרחי ישראל," אמר הנשיא. "רוב אזרחי ישראל לא מודעים לתקופה החדשה בה אנו חיים, וטוב שכך. פני המלחמה הבאה יהיו שונים מאוד, הן מבחינת האויב שעומד בפנינו והן מבחינת המשימות העומדות בפנינו. התרגיל שלכם משקף לאזרחי ישראל, שצה"ל ערוך ומוכן וכאן טמונה חשיבות גדולה".

    "במלחמה הבאה נצטרך לוודא עוד יותר מתמיד, שאנו ערוכים ומוגנים ושביצענו את ההתאמות הנדרשות במוכנותנו וחשוב לנו כאזרחים לדעת שאתם מוכנים." הנשיא הודה לכוחות ואמר: "תרגיל זה מצביע על הנכונות, הרעננות, החדשנות והמוכנות של צה"ל ועל כך באתי להודות לכם בשם העם כולו".

    הנשיא ציין את חלקו ההכרחי של מערך המילואים בתרגיל ואמר למילואימניקים שנכחו בסקירות: "כוחות המילואים של צה"ל הם חלק מרכזי ביכולת של מדינת ישראל להגן, מקרוב ומרחוק, על חיי היומיום של מדינת ישראל".



    0 תגובות