שניים סינים ועוד: המטוס הסיני נחת לראשונה בנתב"ג

    קובי פינקלר No Comments on שניים סינים ועוד: המטוס הסיני נחת לראשונה בנתב"ג
    20:01
    28.03.24
    הקבינט No Comments on דרמה במשבר הגיוס | הקבינט בדיון סוער

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היסטוריה בנתב"ג הבוקר. חברת התעופה הסינית, היינאן איירליינס, החלה הבוקר את הפעילות בקו הישיר תל אביב – שנגחאי, בשעה שהמטוס הראשון ועליו מאות תיירים מסין נחת בנתב"ג.

    היינאן איירליינס תפעיל שלוש טיסות שבועיות בקו תל אביב שנגחאי, והטיסות יהיו במטוסים חדשים מדגם הדרימליינר. פתיחת קו זה התאפשרה בעקבות שיתוף פעולה נרחב בין היינאן איירליינס למשרד התיירות, במסגרתו הוענק לחברה תמריץ בסך 750,000 יורו לפתיחת הקו, בהתאם למדיניות הממשלה לעידוד התיירות לישראל.

    לקראת הגעת הטיסה הראשונה משנגחאי אמר שר התחבורה והמודיעין, ח"כ ישראל כ"ץ כי "הגדלת היעדים בין ישראל לסין צפויה להעניק תמריץ למימוש הפוטנציאל הענק של תיירות נכנסת מסין ותגדיל את החשיפה של ישראל כיעד תיירותי מבוקש. מדובר במאות אלפי סינים, המעריצים את ההיסטוריה של עם ישראל ואת האתרים היהודיים, המושכים אליהם מיליוני מבקרים מכל העולם", הוסיף השר כץ. השר כ"ץ ציין כי "הרחבת הטיסות למזרח הרחוק בכלל ולסין בפרט מבוצעת במסגרת רפורמת השמיים הפתוחים, המהווה את המהפכה הצרכנית הגדולה בישראל בחמש השנים האחרונות. הרפורמה מאפשרת לצרכן הישראלי לרכוש כרטיסי טיסה לעשרות יעדים חדשים, בכל רחבי העולם, במחירים זולים במיוחד".

    שר התיירות ח"כ יריב לוין, הנמצא בימים אלה בשנגחאי שבסין, אמר אתמול עם המראת המטוס: "אני מברך את חברת היינאן על פתיחת הקו משנגחאי לישראל כחלק משיתוף הפעולה הפורה עם משרד התיירות. עם כניסתי לתפקיד הצבתי כיעד מרכזי את הגדלת תנועת התיירים מסין וכיום אנו עדים לעלייה של עשרות אחוזים בתנועת התיירות מהמדינה. אני מאמין שעד סוף השנה נשבור שיאי כניסות תיירים מסין כאשר נחצה את רף 100 אלף תיירים סינים שיבקרו בישראל. אני מקיים בימים אלו ביקור עבודה בסין על מנת להמשיך ולקדם את התנופה האדירה של שיווק ישראל שאנו מבצעים במדינה. רצף הפגישות עם התעשייה מקדם שורה של הסכמים עם גורמי התיירות המובילים בסין. אני משוכנע ששיתוף הפעולה השיווקי של המשרד וחברת היינאן, יחד עם פעולות נוספות שמבצע המשרד, ימשיכו להוביל לשבירת שיאים חדשים בתנועת התיירות מסין".

    לדברי Hou Wei, סגן נשיא היינאן איירליינס, "כניסתה של היינאן איירליינס לשמיי ישראל לוותה בהוזלת מחירים משמעותית לצד שדרוג משמעותי בשירות והפעלת צי מטוסים חדיש. פתיחת קו שנגחאי – ישראל הוא תקדים בחברה, משום שקו נוסף נפתח לאחר שנה וחצי מתחילת פעילות של קו ראשון. אנו מאמינים מאוד בפוטנציאל התנועה הסינית לישראל, ובשוק הישראלי שמפתיע אותנו מאוד לטובה, ובביקושים שהוא מייצר. היינאן שוקלת ברצינות רבה פתיחת קוים נוספים בין ישראל וסין." Hou Wei הוסיף כי "היינאן איירליינס השלימה באחרונה גיוס ראשון של 8 דיילים ישראלים שישולבו בקווים לתל אביב".

    היינאן איירליינס תפעיל שלוש טיסות שבועיות, בימים ראשון, שלישי וחמישי. שעת ההמראה מנתב"ג ב-13:55 (שעון ישראל) והגעה יום למחרת לשנחאי בשעה 5:30 (שעון סין). שעת ההמראה משנחאי בשעה 01:25 (שעון סין) ושעת הנחיתה בנתב"ג באותו יום בשעה 8:30 (שעון ישראל). מחיר כרטיסי הטיסה בשלוש הטיסות הראשונות החל מ-499$ ולאחר מכן יתומחרו הכרטיסים החל מ-599$. מחיר כרטיסי הטיסה במחלקת עסקים החל מ-2,749$.

    הדבר צפוי להביא לזינוק נוסף במספרם של המבקרים הסינים בישראל בשנת 2018.

    מנתונים שחושפת חברת התעופה היינאן איירליינס היום עולה כי בחודשים ינואר ועד יולי בשנת 2017 נכנסו לישראל 64,600 מבקרים מסין, נתון המעיד על עליה של 66% ביחס לשנה שעברה. זאת ועוד, במחיצת הראשונה של שנת 2017 היינאן הטיסה 49,364 נוסעים. אופי התיירות הסינית היא בקבוצות, וממוצע השהייה בישראל עומד על 6 לילות.



    0 תגובות