ליברמן: "חיזבאללה לא יכול להתקיים ללא איראן"

    איתי גדסי No Comments on ליברמן: "חיזבאללה לא יכול להתקיים ללא איראן"

    שר הביטחון נאם היום הכנס ללוחמה בטרור ואמר: "90%-95% מתקציב חיזבאללה מגיע מטהרן" • לדבריו: "כל העולם החופשי ולא רק ישראל צריכים להבין שמקור הבעיה הוא איראן"

    טנק של חיזבאללה
    17:47
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on ריקודי שמחה והודיה: בירושלים טרם עיכלו את גודל הנס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון אביגדור ליברמן נאם היום בכנס הבינלאומי ללוחמה בטרור: "השאלה הפרקטית והחשובה ביותר היא מה צריך לעשות על מנת למגר את הטרור ולנצח אותו? ובכלל האם יש אופציה למגר את הטרור? לי זה ברור מעל ומעבר לכל ספק, שכל עוד קיים משטר שמתבסס על אידיאולוגיה רדיקלית והיום מייצגים אותו בעיקר האייתוללה עלי חמינאי וקאסם סולימני, אי אפשר להתגבר על הטרור האיסלאמי".

    "השלטון האסלאמי בטהרן" המשיך ליברמן ואמר "האידיאולוגיה של חומייני וסולימני, הם המחוללים של הטרור האיסלאמי. מבחינת הכוח המאורגן, המוח, היכולת לתכנן מהלכים ארוכי טווח, המשאבים הכלכליים, הפיזיים, נשק, לכולם יש מקור אחד וזה אירן. אירן רוצה לחסל את מדינת ישראל וטרור הוא אחד האמצעים. היא פועלת גם ליצור נשק בלתי קונבנציונלי, ומנסה לפתח יכולות נגד מדינת ישראל במישור הסייבר, בעדיפות גבוהה"

    לסיום, אמר ליברמן: "חיזבאללה לא יכול להתקיים ללא תמיכה אירנית. 90%-95% מתקציב חיזבאללה מגיע מטהרן כמו גם היועצים הצבאיים והנשק. גם חמאס והג'יהאד האיסלאמי לא יכולים להתקיים בלי איראן. גם משטר אסד לא היה שורד ללא תמיכה איראנית, ולכן אנו רואים באירן כמקור, והיא ללא ספק האתגר הגדול ביותר. כל העולם החופשי ולא רק ישראל צריכים להבין שמקור הבעיה הוא אירן. כל הקלפים על השולחן ולא ברור אם לעולם החופשי תהיה אפשרות לעשות מה שצריך לעשות".



    0 תגובות