"בדרך לטיסה": טס ברכבו ב-203 קמ"ש

    בנצי לייזרוביץ No Comments on "בדרך לטיסה": טס ברכבו ב-203 קמ"ש

    נהג המונית שנתפס נוהג במהירות עצומה אמר: "אני בדרך לטיסה"

    מד המהירות. אילוסטרציה
    11:02
    18.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on "מצילנו מידם": שב"כ חשף מחבל דעא"ש ליד ירושלים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נהגי רכב ציבורי הנעים בכבישים נושאים על כתפיהם את האחריות והבטיחות על הנוסעים הנמצאים עימם ברכב. ביצוע עבירות תנועה מסכנות חיים ובריונות ע"י נהגים אלה בזמן הובלת נוסעים הינה זלזול בחוק ובחיי אדם. משטרת ישראל רואה בחומרה רבה עבירות המתבצעות ע"י נהגי רכב ציבורי ותפעל בנחישות כנגד אותם נהגים ע"מ להרתיע ולמנוע מהם מלבצע עבירות תנועה המסכנות את ציבור משתמשי הדרך.

    הבוקר ביצעו שוטרי אגף התנועה פעילות אכיפה כנגד עבירות מהירות חריגות באזור כביש 90 בסמוך לראש פינה. במהלך הפעילות התמקמו השוטרים עם אמצעי למדידת מהירות ונערכו לקראת כלי רכב הנוסעים במהירויות גבוהות, בסמוך לשעה 04:00 נקלט רכב-מונית במהירות חריגה של 203 קמ"ש, השוטרים שהיו ערוכים היטב הצליחו לעצור את המונית למרות המהירות הגבוהה בה היא נסעה. לאחר שהנהג נעצר ביצעו השוטרים בדיקה והוברר להם כי לנהג המונית בן 33 תושב אזור המרכז יש למעלה מ -25 עבירות תעבורה קודמות שהאחרונה ביניהן הינה על עבירת מהירות שטרם הסתיים עניינה.

    במהלך השיחה עם השוטרים טען הנהג כי הוא צריך לטוס היום לחו"ל והציג בפני השוטרים את כרטיסי הטיסה. רישיונו של הנהג נפסל למשך 30 ימים והוא נעצר להמשך הליך חקירתי שבסיומו יובא היום בבוקר בפני בימ"ש לדון בעניינו.



    0 תגובות