החסידים מחו על ביזוי כ"ק האדמו"ר מגור

    איתי גדסי 4 Comment on החסידים מחו על ביזוי כ"ק האדמו"ר מגור

    סערה בעיר ערד: שלט שנתלה על אחד הבתים הציג באופן מבזה את כ"ק האדמו"ר מגור וגרם לחסידים המתגוררים במקום לצאת במחאה ובניסיון להסיר את השלט • במקום התפתחה מהומה, השלט הוסר ושלושה תושבים עוכבו לחקירה

    המאבק
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערה משמעותית התקיימה אמש (מוצאי שבת) בעיר ערד ונמשכה לתוך השעות הקטנות של הלילה.

    הכל החל בשלט המבזה את כ"ק האדמו"ר מגור שנתלה על אחד הבתים ובכמה חסידים שניסו להסירו. במקום התפתחה מהומה ובתיעודים שהגיעו מהשטח נראו חילוניים וחרדים מתקוטטים לצד ניידת משטרה שהגיעה למקום.

    שר הבריאות, יעקב ליצמן, יצא מביתו בשעת לילה לעיר להרגיע את הרוחות. כשהגיע, נפגש עם סגן מפקד המרחב אך הפגישה הוגדרה ככזו שלא הגיעה להבנות. יו"ר מפלגת 'יש עתיד' שראש עיריית ערד מכהן כנציגה, הוציא הודעת תמיכה ואמר: "עומד מאחורי ראש עיריית ערד ניסן בן חמו והתושבים. הביריונות לא תנצח. המשטרה צריכה לטפל ביד קשה באלימות של החרדים הקיצונים".

    שר הבריאות הגיב בחריפות לדבריו ואמר: "בצעד חסר אחריות, בוחר ח"כ לפיד להלהיט את הרוחות בערד, להצטרף להסתה הפרועה ונותן רוח גבית לאלימות נגד תושביה החרדים של ערד – שסובלים מהתנהגות קיצונית ופוגענית של ראש העיר נציג יש עתיד. על המשטרה להתעשת מיידית ולעצור את ההסתה המשתוללת בערד נגד החרדים לפני שיהיה מאוחר מידי".

    בבוקר פרסמה המשטרה כי עיכבה הבוקר לחקירה שלושה גברים תושבי ערד בחשד שאתמול זרקו צמיגים בוערים לעבר בית מגורים בערד, השלושה הועברו לחקירה. השלט המבזה הוסר לקראת הבוקר.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      עללינו להתנהג בהגינות.

    2. 3

      כל אירוע כזה רק משרת את גור ורק יגרום לחילונים לברוח
      ואגב לחבדינקי'ם בערד שלא "מבינים" כביכול על מה המהומה נראה אתכם כשיתלה שלט ר"ל בגנות הרבי מחב"ד

    3. 2

      תודה לח"כ לפיד! תודה שהראית את פרצופך האמיתי כשונא ומשניא חרדים ומסית לאלימות וממשיך לפגוע בקדשי וקדושי ישראל. תודה על ששוב הסרת את המסכה מפניך… כדי שאף אחד לא יחשוב שחלילה השתנית… ממש תודה!

    4. 1

      בן חמו הזה לא נורמלי מה חושב שיעזור לו לתלות שלט נגד האדמו"ר מגור? בגלל מה שהוא עושה מגיעים הגיעו ויגיעו עוד גוראים.