איחוד הצלה – גוף חירום רשמי

    בנצי לייזרוביץ No Comments on איחוד הצלה – גוף חירום רשמי

    צעד חשוב ותגבור משמעותי לכוחות החירום וההצלה בישראל: המשרד לביטחון הפנים הכריז על "איחוד הצלה" כגוף הצלה רשמי

    מנכ"ל איחוד הצלה, משה טייטלבוים עם נשיא איחוד הצלה והמפכ"ל
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צעד חשוב של המשרד לביטחון פנים נעשה בימים אלו, עם הכרתו של "איחוד הצלה" כגוף חירום רשמי. המשמעות היא שאיחוד הצלה ייקח חלק באופן פורמלי בכל אירועי החירום הלאומיים וכך יוזנקו לאירועי חירום עוד עשרות רופאים, פארמדיקים וחובשים של הארגון שיעניקו טיפול מציל חיים. ההכרה משלימה את ההתחזקות של הארגון שמגיעה כחודשיים לאחר שמשרד הבריאות הסדיר את נושא חלוקת הקריאות עם מד"א.

    ארגון "איחוד הצלה" הכולל 3,500 מתנדבים – רופאים, פארמדיקים וחובשים, ייקח מעתה והלאה חלק רשמי בכל אירועי החירום של ישראל: פיגועים, אסונות טבע וזירות אסון המוניות, זאת בעקבות הכרזתו של השר לביטחון פנים, גלעד ארדן על איחוד הצלה כגוף הצלה על פי סעיף 90א' לפקודת המשטרה. המהלך זכה גם לברכת הדרך של מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב רוני אלשיך, שערך ביקור עומק באיחוד הצלה והתרשם מאיכות העשייה של הארגון. הכרזתו של השר, מגיעה כחודשיים לאחר שמשרד הבריאות הוציא חוזר מנכ"ל המסדיר את חלוקת הקריאות במקרי חירום בין מד"א לאיחוד הצלה.

    השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, אמר כי: "איחוד הצלה הוא ארגון מקצועי וחשוב שעושה עבודת קודש בהצלת חיי אדם. אין ספק שההכרה בארגון תחזק את כוחות ההצלה של ישראל". מפכ"ל המשטרה, רב -ניצב רוני אלשיך, אמר כי: "ההכרה באיחוד הצלה כארגון הצלה רשמי הוא עוד נדבך לסנכרון מאמצי גופי ההצלה בעת חירום, מה שיקל על איכות הפיקוד והשליטה של משטרת ישראל בתרחישים אלו".

    משה טייטלבוים, מנכ"ל איחוד הצלה, מסר כי "אנחנו מודים לשר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, לשר הבריאות ליצמן ולמפכ"ל המשטרה, רב ניצב רוני אלשיך, על אמונם והכרתם בארגון איחוד הצלה ובעבודת הקודש שעושים 3,500 המתנדבים שלנו שמטפלים בלמעלה מ-300,000 מקרים בשנה ומצילים חיי אדם באופן יומיומי. ההצטרפות של איחוד הצלה לשורת גופי ההצלה של ישראל היא תעודת כבוד עבורנו שתסייע לנו להמשיך ולהילחם על הצלת חיים".



    0 תגובות