ח"כ מרגי: "יש בש"ס מגמה של ירידה בסקרים"

    צבי מילר 3 Comment on ח"כ מרגי: "יש בש"ס מגמה של ירידה בסקרים"

    ח"כ יעקב מרגי: "הסקרים בהחלט משקפים" • הסיבה: "צריך לפנות לציבור הכללי" • העיתון: "פונה בעיקר לציבור החרדי" • וגם, הטיפול שלו בסמינרים החרדיים, עכשיו התוצאה • ריאיון מקיף

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בראיון שהעניק חבר הכנסת יעקב מרגי לאריה ארליך ויוסי אליטוב, התייחס מרגי למצב של ש"ס בסקרים ואמר, "דעתי ידועה, בסקרים ש"ס נמצאת במקום שהיא לא שואפת להיות בו, זוהי תוצאה של מספר פרמטרים, יש מי שיגיד שהסקרים לא יודעים למדוד את ש"ס, אבל אני דווקא חושב שהסקרים למדו למדוד את ש"ס, לא חושב שזה בגלל סוקר עוין, אי אפשר לומר שכל הסוקרים עויני ש"ס, בהחלט יכול להיות שיש מגמה של ירידה, כמובן שאנחנו לא ארבעה מנדטים, אלא יותר, אבל בהחלט משקפים. לדעתי זה קשור למספר גורמים, זה אחד התסכולים שאנחנו מדברים על זה בין חברי הכנסת בסיעה".

    "אחת הסיבות", אומר מרגי, "בגלל שבממשלה חברתית כל מה שתעשה, מישהו אחר ייקח את הקרדיט, כי כולם חברתיים. הפתרון הוא לדבר לכלל הציבור, אנחנו עושים פעילות לכלל הציבור, ומדברים לציבור קטן בלבד, עיתון הדרך פונה בעיקר לציבור החרדי, אנחנו צריכים לפנות לציבור הכללי".

    בהמשך התייחס לאפליה במערכת החינוך ואמר, "אין ספק שתופעות האפליה הצטמצמו. תמיד יהיו מוסדות שיערימו עלינו כי למדו אותנו ויתבלו את האפליה בטענות אחרות, אבל בהחלט התופעה הצטמצמה, כמעט ולא קיימת. תהליך הרישום התחיל מוקדם, ההורים שיתפו פעולה, וכן ראשי הסיעות החרדיות שבעבר לא ערכו רישום מראש, הפעם שיתפו פעולה. הבנות שיושבות היום בבית, ברובן, הן בנות שלא מקבלות עליהן דין וועדות בסיסיות".

    "בכיר במשרד החינוך אמר לי, הפכתם להיות נציג תלונות הציבור של החינוך החרדי. הריבוי הטבעי בחברה החרדית גורם שכל הסמינרים בצפיפות גבוהה. אם לא נסדר את זה מראש, שנה הבאה נתחיל עם חוסר של 400 בנות. תוסיף את הלחץ של ההורים שרוצים דווקא סמינר מסוים, אז ברור שהבעיה קיימת" כך מרגי. האזינו.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      שס בחיים לא תרד רק תעלה

    2. 2

      יש לי שאלה מדוע שס התחילה לרדת מאז שגבאי נבחר לראש העבודה לא מצליח להבין מה הקשר בניהם.. למה מצביע שס הלכו לשמאל ודאי שלא אז מה קרה ישמח לקבל תשובה.
      ודרך אגב שם עברה כל בחירות דברים קשים מאוד ששום מפלגה לא היתה עוברת חצי, והיא תצליח בעז"ה בזכות גדולי התורה העומדים בראשה..

      1. התשובה, בדיוק הפוך
        בוחרים חרדים של ש"ס עברו למפלגת יהדות התורה,זה הסיבה שהיא עולה בסקרים למרות שהפלג כרסם להם בגרעין הקשה
        אם ש"ס תפנה לציבור החילוני זה יכול רק להעמיק את התופעה.