השר גלעד ארדן יוצא לפגישה מדינית בבריטניה

    איתי גדסי No Comments on השר גלעד ארדן יוצא לפגישה מדינית בבריטניה

    השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, יוצא לפגישה מדינית בטחונית בבריטניה וצפוי להיפגש עם בכירי הממשל • בנוסף, ישתתף בפסטיבל נגד מובילי החרם על ישראל

    גלעד ארדן צילום: POOL
    16:19
    18.04.24
    ידידיה מאיר No Comments on "עדיין לא סגרנו את הדלתות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים, גלעד ארדן, ימריא היום אחר הצהריים ללונדון לסדרה של פגישות מדיניות וביטחוניות עם שורה של שרים בכירים בממשלה הבריטית.

    במהלך הביקור בלונדון, השר ארדן יקיים סדרה של פגישות בנושאים ביטחוניים ומדיניים עם שורה של שרים בכירים ביניהם: שרת הפנים אמבר ראד, השרה לפיתוח בינ"ל פריטי פאטל, שר הקהילות והממשל המקומי סג'יד ג'אוויד, השר לסחר בינ"ל ליאם פוקס ותת-השר למזה"ת אליסטייר בורט. המפגשים יעסקו בשיתוף פעולה בין ישראל לבריטניה במגוון רחב של נושאים. בין הנושאים שיעלו על הפרק: המאבק בטרור, התמודדות עם המסיתים לטרור ברשתות החברתיות והדרכים למאבק בתנועות החרם.

    לאחר מכן, השר ארדן יהיה האורח המרכזי וינאם בפסטיבל TLV IN LDN. הפסטיבל הינו פסטיבל התרבות הישראלי הגדול ביותר שנערך באירופה שמטרתו להציג את פניה האמיתיות של ישראל אל מול השקרים של תומכי תנועת החרם. כ-50 אמנים ישראלים, מתחומי האוכל והמוזיקה , יופיעו על הבמות המרכזיות של בירת התרבות של אירופה ויחשפו את צעירי ברטניה לתרבות בישראל.



    0 תגובות