שר השיכון, יואב גלנט: "בג"ץ לא מבין בביטחון"

    עמית דניאל 2 Comment on שר השיכון, יואב גלנט: "בג"ץ לא מבין בביטחון"

    שר השיכון והבינוי תוקף את החלטת בית המשפט העליון ואומר: "בג"ץ לא מבין בביטחון המדינה" • על החשש הביטחוני מפני המסתננים: "יש סממנים מסוכנים של נטיה לאלימות וקיצוניות שיכולה להביא לטרור"

    שר השיכון, יואב גלנט

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר השיכון והבינוי, יואב גלנט, אומר הערב כי החלטת בג"ץ בנוגע למסתננים, אינה מסתדרת עם הצורך לביטחון המדינה.

    "אני מאד מכבד את מוסד בית המשפט העליון אבל בג"ץ לא מבין בביטחון. אנחנו לא יכולים להכניס גייס חמישי למדינת ישראל. לדבר הזה יש סממנים מסוכנים של נטיה לאלימות וקיצוניות שיכולה להביא לטרור" אמר גלנט בריאיון לגל"צ.

    בהתייחסו לפתרון אפשרי בסיטואציה שנוצרה עם שהותם של עשרות אלפי המסתננים בארץ, אמר: "אני רוצה להחזיר אותם למקום מוצאם. אני מכיר את התכתובות והמקומות שהם באו מהם לא מסוכנים. אני מכיר את הקבלנים שלהם. חלק מהם, אריתראים מסוכנים מאד" אמר.

    כזכור, לאחר פסיקת בג"ץ, הגיעו ראש הממשלה ושר הפנים לדרום תל אביב פעמיים. בפעם הראשונה סיירו בגלוי בדרום תל אביב, שם מתרכזים הרבה מהמסתננים. בסיור השני שהתקיים אתמול בשעות הערב, ראש הממשלה ושר הפנים סיירו בצורה סמויה בדרום תל אביב שם ראו את המצב הקיים. הבוקר, בריאיון למרדכי לביא ב"מהדורת הבוקר" סיפר דרעי על הסיור ואמר: "לראות שם בתי כנסת שהפכו לבתי קפה זה מזעזע".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הבג"ץ אכזרי ליהודים וסבלני לגויים – זה כל אדם חכם או בלתי חכם יגיד.
      אנחנו סובלים את עול הגלות עם הבג"ץ אך כנראה יש שינוי מגמה מצד אלוקינו והוא מטפל קודם כל בבג"ץ ואחר כך בכל המחטיאים …

      1. ותודה לאיילת שקד שמטפלת בבעיית המסתננים מהשמאל לבג"ץ שממררים את חיי אזרחי המדינה באמצעות פרשנות עקומה לכל חוק דמוקרטי שנחקק במדינה. תודה לך איילת על האומץ והנחישות. תודה לך על ההגנה על הדמוקרטיה. שקד לראשות הממשלה