"אדרוש את מועדי שיחות אולמרט עם עורכים"

    איתי גדסי No Comments on "אדרוש את מועדי שיחות אולמרט עם עורכים"

    לאחר שראש הממשלה חויב לפרסם את שיחותיו עם בכירים בישראל היום, הודיע יו"ר הקואליציה, דוד ביטן: "אדרוש את מועדי שיחותיהם של אולמרט, שרון וברק עם בכירים בעיתונות בעת שכיהנו כראשי ממשלה"

    יו"ר הקואליציה, דוד ביטן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שנחשפו מועדי שיחותיו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם מו"ל ישראל היום והעורך לשעבר, עמוס רגב, הודיע יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן כי ידרוש על פי חוק חופש המידע לקבל לידיו את פירוט השיחות של ראשי ממשלה קודמים: אולמרט, שרון וברק עם עורכי והמו"ל של ידיעות אחרונות, עיתון הארץ ומעריב בתקופה שכהנו כראשי ממשלה.

    ח"כ ביטן טוען כי שיחות של ראשי ממשלה, לשכותיהם ופוליטיקאים עם עורכי עיתונים הנה חלק מעבודתם וכי הניסיון להפוך התנהלות שחוצה את הקשת הפוליטית והתקשורתית לבעייתית הנה מסולפת וגובלת בשערורייה. "שוב מנסים לייצר דין אחד לנתניהו ודין אחד לאחרים" אמר ביטן.

    יצוין, כי השיח התקשורתי סביב השיחות שנוי במחלוקת. בעוד עיתונאים מוסימים תוקפים את ראש הממשלה על התנהלותו, עיתונאים אחרים דווקא מצביעים על התנהלות בטווח הנורמה. כך למשל הפרשן הפוליטי של חדשות 2, עמית סגל כתב: "לא רוצה לקלקל את החגיגה, אבל לא מכיר מועמד לראש ממשלה ששוחח איתי פחות מפעם ביום בשבועיים שלפני הבחירות, כל מועמד וכל בחירות".



    0 תגובות