ח"כ אשר: 68 דירות לחרדים במחיר למשתכן הם לא פתרון המצוקה

    איתי גדסי 1 Comment on ח"כ אשר: 68 דירות לחרדים במחיר למשתכן הם לא פתרון המצוקה

    בעקבות פרסום הגרלה נוספת של 12,000 יח"ד במחיר למשתכן • ח"כ אשר לשר האוצר: 68 הדירות שפורסמו בבית שמש הם לא פתרון למצוקת הדיור החרדי

    יעקב אשר צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משרד האוצר הודיע על פתיחת ההרשמה ל-12,000  דירות חדשות נוספות במחיר למשתכן, שר האוצר שהוביל את המהלך התבטא כי זו התשובה של שר האוצר לכל מי שמנסה לפגוע בתקווה של הזוגות הצעירים בקורת גג.

    ח"כ אשר מיהר לברך את שר האוצר אך כלל בה את נתוני האמת על הדירות המיועדות למגזר החרדי: " שמח בשמחתך – שמחת ציבור רוכשי הדירות במגזר הכללי, אך לצערי ואני מקווה שגם לצערך, "68" (!) הדירות שפורסמו בבית שמש לא יהוו פתרון למצוקת הדיור למגזר החרדי" כך כתב ח"כ אשר לשר האוצר.

    בכך הציג ח"כ אשר את אכזבת הציבור החרדי מתמהיל הדירות בהגרלה של מחיר למשתכן כשהנתון הכולל מבשר על  12,000 יח"ד, אך מדובר בדירות המיועדות למגזר הכללי, כשבהגרלה יש כ-2,100 דירות בראשון לציון, וכ-1,500 במודיעין, וגם אור יהודה שבמרכז קיבלה כ 1,000 יחידות  דיור לצד ערים נוספות אך לציבור החרדי יועדו רק 68 דירות בעיר בית שמש בה יש עתודות קרקע למספר גדול של דירות, מבלי שהציבור החרדי קיבל  פתרונות בערים נוספות.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הלוואי שאשר יפעל בכל כוחו בעניין הדיור לחרדים – הוא פשוט לא עושה מספיק כי אחרת הייינו עם 50,000 דירות חדשות למגזרינו האומלל