ראשונים במעלה • לימודים עם הפי הנד

    אתי קצבורג No Comments on ראשונים במעלה • לימודים עם הפי הנד

    האם לימודי תסריטאות וקלנוע במגזר החרדי מביאים לידי מעשה?

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשלוחה החרדית של בית הספר מעלה נערכים לקראת פתיחת שנת הלימודים הבאה, מיד לאחר החגים. תלמידות המחזור הרביעי של השלוחה החרדית במעלה, תהנינה מלימודים ברמה גבוהה ובאווירה חרדית. הלימודים החווייתיים יתנו לתלמידות כלים לצילום, עריכה , הפקה וכתיבה של קליפים, סרטונים וסרטים.
    נטע אריאל, מנהל בית הספר מעלה אומרת כי הניסיון בשלושת השנים הקודמות מוכיח כי יש ביקוש עצום לנשים מקצועיות בתחומים הללו בקרב הציבור החרדי. "אין כמעט אירוע משפחתי או אירוע מוסדי שלא מכין קליפ כזה או אחר. אנשים מחפשים אנשי מקצוע שיפיקו עבורם את הסרטים הללו. ונשים מוכשרות שהופכות למקצועניות אחרי שנת לימודים אצלנו לוקחות את המקצוע הזה קדימה, מתפרנסות בכבוד ונהנות ממה שהן עושות.

    מעלה 1

    מכוונים גבוה, מעלה

    75% מהבוגרות שלנו השתלבו בעבודה מפרנסת בתחום מיד לאחר סיום הלימודים או אפילו תוך כדי. אני מניחה שגם הנותרות יכנסו לתחום בשלב כזה או אחר לו רק ירצו. חשוב לי לציין כי אנו עובדים בשיתוף פעולה עם "תמך" ובאמצעות ההאב שלהם בירושלים אנו מצליחות לקדם את הבוגרות עוד יותר. חלק לא מבוטל מהבוגרות פותחות עסק להפקה/ עריכה ו/או צילום וחלק מההכשרה שהן מקבלות במהלך הלימודים במעלה מאפשר להן לקבל כלים גם להפעלת עסק עצמאי."

    רחל אליצור, מנהלת השלוחה החרדית מספרת על היום הפתוח שיתקיים אי"ה ביום שני כ' באלול בבית הספר מעלה בירושלים. "במסגרת היום הפתוח תוכלנה המתעניינות לפגוש בוגרות שעוסקות בתחום , לשמוע מהן על חווית הלימודים במעלה ולקבל עצות מעשיות להמשך העיסוק בתחום.
    אנחנו במעלה מסיימים את ההערכות לקראת פתיחת שנת הלימודים הרביעית של השלוחה החרדית. במהלך השנה תעניק לתלמידות ידע מקצועי ברמה גבוהה במיוחד. המרצות והמרצים הינם אנשי מקצוע שנים רבות בתחום, הציוד המתקדם שעומד לרשות התלמידות, הניסיון המעשי שהן תצבורנה במהלך ימי צילום שיתקיימו בשטח. כל אלו מייצרים לבוגרות מעלה שם טוב בתעשיה וביקוש רב."

    לפרטים, ניתן לפנות לרחל:
    02-5476276



    0 תגובות