צפו: הפקחים גילו את הביצים ב..מכלית סולר

    בנצי לייזרוביץ No Comments on צפו: הפקחים גילו את הביצים ב..מכלית סולר

    בכל תפיסה נחשפים הפקחים בענף הלול ליצירתיות חדשה בתחום הברחות הביצים • הפעם היתה זו הברחה יוצאת דופן

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תפסית ביצים מוברחות מתבצעת לעתים קרובות עם דפוסי פעולה שונים ומשונים אך נדמה שבפעם הזו נדהמו הפקחים מהחשיבה היצירתית של המבריחים.

    בתחילת השבוע, בפעילות שגרתית של אגף הפיקוח במועצה לענף הלול, נצפתה משאית עם מכלית סולר מגיעה למחסום רנטיס. המשאית שעוררה את חשדם של מפקחי המועצה לענף הלול נעצרה לביקורת, ולאחר שהבינו המפקחים את שיטת ההסלקה וההתחכמות של המבריחים נמצאו בתוך המכלית קרטונים שהכילו 570 תבניות ביצים (17,100 ביצים). הביצים שעליהם הוטבעה חותמת מזויפת של משווק מורשה נלקחו ע"י מפקחי המועצה להשמדה ע"פ צו של וטרינר.

    מבירור של מפקחי המועצה לענף הלול, זוהי אותה רשת הברחה שהשתמשה במשאית אחרת בחודשים הקודמים עם מיכל קטן יותר ונתפסה בשיטת ההסלקה. נהג המשאית נחקר ע"י המפקחים ויוגש כנגדו כתב אישום. המשאית הועברה למפקחי המנהל האזרחי להסגר.

    לדברי אורי דרזי, מנהל אגף הפיקוח במועצה לענף הלול: "שיטת ההסלקה הינה מתוחכמת ומסוכנת, שכן בצורה זו ניתן להחדיר גם חומרי נפץ, אמל"ח ומחבלים. רק בחודשי יוני-יולי נתפסו ע"י פקחי המועצה לענף הלול , שני משאיות שונות שהבריחו ביצים בשיטה זו".

    במועצה לענף הלול מדגישים כי ביצים שאינן מפוקחות תברואתית מסכנות את בריאות הציבור ושיווקם הפיראטי פוגע כלכלית במשווקי הביצים המפוקחות. אנו מבקשים מהציבור לרכוש ביצים רק במקומות מסודרים עם חותמת משווק מורשה עם תאריך אחרון לשיווק ולהימנע מרכישת ביצים מדוכנים בשווקים, רכבים חולפים וחלוקה בבתים.

    קרדיט 'המועצה לענף הלול'



    0 תגובות