אחדות: השר בנט וסגנו פרוש בסיור משותף לפתיחת שנה"ל

    איתי גדסי 1 Comment on אחדות: השר בנט וסגנו פרוש בסיור משותף לפתיחת שנה"ל

    שר החינוך נפתלי בנט וסגנו מאיר פרוש פתחו את שנת הלימודים בבית ספר חרדי בקדימה-צורן • בנט: "עכשיו אני אומר שרוח חדשה כבר הוטמעה במשרד החינוך כלפי המגזר החרדי" • פרוש לבנט: "התעקשת לפתוח את שנת הלימודים במגזר החרדי"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך נפתלי בנט וסגנו הרב מאיר פרוש פתחו הבוקר את שנת הלימודים החרדית, בסיור משותף בבית הספר "נתיבות משה" של החינוך העצמאי במועצת קדימה -צורן.

    את פני השר וסגנו קיבלו ראש המועצה שביט מס, מנכ"ל החינוך העצמאי,  הרב אליעזר סורוצקין, המשנה למנכ"ל הרב שוורץ, מנהלי בית הספר, והתלמידים הנרגשים שהקדישו שיר מיוחד לשר בנו ולסגנו על פעילותם הרבה עבור ילדי הציבור החרדי.

    סגן השר פרוש פנה לשר בנט ואמר: "בכניסתך לתפקיד אמרת 'אני אבא לארבעה ילדים ומהיום אני אחראי על למעלה משני מליון ילדים'. במהלך כל השנה אתה מעביר כל העת את המסר הזה. שאתה אבא של למעלה משני מליון תלמידים.

    "התעקשת לפתוח את שנת הלימודים במגזר החרדי שמונה קרוב ל- 400 אלף ילדים בגלל שחשוב לך לראות ולשמוע אותם ולתת להם את המענה ולסייע להם".

    בהמשך נשא דברים גם השר בנט, שאמר: "בביקור הקודם אמרתי שרוח חדשה נושבת במשרד החינוך כלפי המגזר החרדי. עכשיו אני אומר שרוח חדשה כבר הוטמעה במשרד החינוך כלפי המגזר החרדי.

    השר בנט התייחס לקשיים בהליך הרישוי "למעלה מ90 אחוז מבתי הספר במגזר כבר קיבלו רישיונות. תהליך חמש השנים ממשיך. כל ילד במגזר החרדי הוא כמו כל ילד שלי.

    "השקנו תכנית חומש לבינוי במערכת החינוך החרדית והיא תעשה סדר בגרעון שהצטבר במשך עשרות שנים. הקטנו כיתות בכל מערכת החינוך, אחרי שנים שלא נגעו בזה.

    בניגוד לפירון, אצלי לא יהיו סנקציות: "השיטה שלי היא לא פטיש, אלא יד מושטת וכל קהילה תחליט לאיזה כיוון היא רוצה ללכת.

    "אהבתי את הילד שדיבר כאן בצרפתית. יש בפריז מוט בגובה המטר המקורי, היופי בעם ישראל הוא שיש הרבה גישות שונות וגם אם יש מחלוקות זה בסדר, אבל הציבור החרדי מזכיר תמיד את המוט המקורי.

    "אין לנו ענין לשנות תפיסות עולם במגזר החרדי, יש לנו רצון לתת כלים בשיח רציף לכלכלה נכונה, והכל באמון ובאהבה".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מאיר פרוש במשרד השיכון היה מגריל דירות לחרדים במחיר למשתכן אבל מה לעשות שמאיר פרוש בפריימריז ופחד ממחיר הדירות הגבוה ונהיה בחינוך???