מרגש • בתוך שעה: המתנדבים גייסו את הכסף במלואו

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on מרגש • בתוך שעה: המתנדבים גייסו את הכסף במלואו
    מתנדבי זק"א | אילוסטרציה
    8:47
    25.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on צפו: שידור חי ממעמד ברכת הכהנים בכותל המערבי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתנדבי זק"א ראו כבר הרבה דברים בחייהם, בקבוצת הוואטסאפ הפנימית של זק"א בה מחוברים מאות מתנדבים יש את כל הכאב של כל מקרה בהם הם מטפלים הן בהצלת חיים והן בכבוד המת, אך הפוסט הבא הוזיל דמעות בעיני המתנדבים.

    את הפוסט כתבו בני משפחת מתנדב זק"א החולה במחלת הסרטן ל"ע כבר תקופה ארוכה. לאחרונה הוא נאלץ לעבור כריתת וושט וכעת הוא זקוק לתרומות עבור רכישת אוכל שיעבור לגופו דרך צינורית מיוחדת בבטן.

    "חברים אנחנו רוצים להגיע ל-10,000 ש"ח" נכתב בקבוצה "מדובר באוכל לכל החיים. כן, כן, מי שלא מאמין, מדובר באוכל לכל החיים לאחר כריתת הוושט לגמרי אין סיכוי יותר לאכול דרך הפה זה רק דרך הבטן ע"י צינורית ע"י אוכל מיוחד. רוצים למלא את הקופה בכמה שאפשר שיהיה לנו ביטחון כלכלי במחיה לאבא חולה סרטן עם הוצאות גדולות באוכל המיוחד מאמץ אחרון על מנת לסגור את הקופה עם כמה שיותר. תודה רבה חברים למי שכבר תרם אלפי תודות אין מילים בפי להודות לכם על החסד הזה".

    תוך דקות, ההוראה של חיים וינגרטן שלקח על עצמו את הענין היה, לא להעלות בשעה הקרובה דיווחים אלא רק תרומות. בקבוצה נשלחו שתי אפשרויות לתרומות. דרך קישור ללינק מאובטח או באמצעות הפקדה-העברה בנקאית.

    וכך, במחזה מרגש, תוך שעה אחת, מאות מתנדבי זק"א, נרתמו למבצע הצלת חיים. "זה היה פשוט מדהים" סיפר מתנדב "כל דקה עולה לקבוצה עוד תרומה שנתקבלה ועוד תרומה".

    חיים וינגרטן, קצין המבצעים של זק"א, אמר: "מדהים מדהים לראות את ההירתמות של החברים להצלת חייו של מתנדב וחבר יקר. במיוחד בחודש הרחמים והסליחות. אנו כל העת מתפללים לשלומו והחלמתו במהרה".

    הציבור נקרא להתפלל לרפואת ישראל ירוחם מאיר בן לאה לונה בתושח"י.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יישר כוח!!!!!
      לארגונים שעוסקים בהצלת נפשות וכן איחוד הצלה וזק"א!!!
      והכל בהתנדבות מלאההה!!!!!
      בהצלחה מחזקים אותכם!!!!!1