השר ארדן במזרח ירושלים: "הריבונות שלנו על ארץ ישראל מתחילה כאן"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on השר ארדן במזרח ירושלים: "הריבונות שלנו על ארץ ישראל מתחילה כאן"

    בסיור מיוחד שקיים השר לבטחון הפנים עם סגל הפיקוד של משטרת מחוז ירושלים ותושבי האזור, סייע ארדן בשכונות היהודיות במזרח הבירה: המשפחות היהודיות במזרח ירושלים מבינות את מה שכולנו צריכים להבין, ש"כאן מתחילה הריבונות שלנו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים גלעד ארדן, סייר היום (א') יחד עם ממ"ז ירושלים ניצב יורם הלוי בשכונות מזרח העיר ובאזורי ההתיישבות היהודית, בהן מעלה זיתים, קידמת ציון, סילוואן וכפר התימנים. במהלך הסיור, נפגש השר עם תושבי המקום ודן עימם בענייני הביטחון באזור מגוריהם ודרכים לשיפור המצב באזור.

    ברקע לסיור, התכנית שמוביל השר ארדן לחיזוק ביטחון ירושלים בהיקף של 1.2 מיליארד שקל. התכנית תכלול תוספת 1,250 שוטרים לעיר, שיפור ניכר בתנאי שכר השוטרים המשרתים בירושלים, הקמת מרכז שליטה לאומי עם אלפי מצלמות חכמות שתרשת את כל העיר במצלמות כולל אזור העיר העתיקה.

    השר ארדן סייר במזרח ירושלים בליווי הפיקוד הבכיר של מחוז ירושלים וראשי ההתיישבות באזור, בהובלת מתי דן. הסיור החל בביקור בשכונת מעלה זיתים, שם הציגו לשר סקירה על השכונה שכללה תצפית על קידמת ציון השכונה העתידית שתקום באזור. נציגי התושבים ציינו את השיפור האדיר שחל בתחושת הביטחון שמעניקה להם המשטרה במקום והירידה הדרסטית בכמות אירועי הפח"ע בשכונה. לדבריהם "המשטרה חוללה כאן מהפך בתחושת הביטחון שלנו".

    בהמשך הגיע השר להתרשם מנקודת קידמת ציון בה עתידה לקום שכונה יהודית חדשה. השר דן עם נציגי התושבים על הסדרי הביטחון העתידיים בשכונה שתקום.

    הסיור הסתיים בביקור בבית הכנסת ההיסטורי בכפר התימנים שבסילוואן, שרק בשבוע שעבר הוכנסו אליו שני ספרי תורה חדשים בהשתתפות מאות בני אדם ואישי ציבור.

    השר לבטחון הפנים, גלעד ארדן אמר בתום הסיור, כי "ההתיישבות היהודית במזרח ירושלים נמצאת ממש על ירושלים המקראית וצופה אל הר הבית שהוא המקום הקדוש ביותר לעם היהודי. אני מתרגש כל פעם מחדש לראות את המשפחות היהודיות שמבינות את מה שכולנו צריכים להבין – הריבונות שלנו על מדינת ישראל ועל ארץ ישראל מתחילה כאן. אני אמשיך לעשות כל מה שאני יכול כדי שהביטחון האישי פה יהיה כזה שכל משפחה שרוצה להתיישב כאן תוכל לעשות זאת בביטחון מלא".



    0 תגובות