הפגנות השמאל בפתח תקווה: "הפרה בוטה"

    איתי גדסי 7 Comment on הפגנות השמאל בפתח תקווה: "הפרה בוטה"

    ההפגנות בפתח תקווה: על פי הדיווחים, ישנם מפגינים רבים מעבר למספר שבית המשפט העליון התיר | יו"ר הקואליציה: "הפרה בוטה של החלטת בג"ץ"

    ההפגנות כנגד היועמ"ש, הערב צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב, שוב מתקיימת הפגנה בפתח תקווה בסביבת ביתו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. השבוע, בשונה ממוצאי שבתות קודמים, ההפגנה נעשית תוך גבולות ברורים לאחר הדיון שהתקיים ביום חמישי בבית המשפט העליון ובו הוחלט כי יותר לחמש מאות משתתפים לבוא להפגנה וגם מגבלה זו, תהיה תחת מגבלות נוספות.

    בשטח, על פי הדיווחים, המפגינים, שעברו את מספר המפגינים שהותר בהחלטת בית המשפט, גלשו מעבר לגדרות שהוצבו ומרבית המוחים יצאו מהמתחם שהוקצה. כעת הם מתרכזים על שטח הכיכר ברחבת העפר ועל מעגל התנועה תוך ירידה לכביש.

    יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, הגיב ואמר: "מדובר בהפרה בוטה של החלטת בג"צ רק שבוע לאחר שחזינו בהפרה בוטה של הוראות המשטרה. עריצי השמאל מרוממים את החוק רק כשזה נוח, אך מסתבר שכדי לבצע הפיכה שלא באמצעות בחירות גם רמיסת החוק כשרה. אני מצפה מהמשטרה לפעול ביד קשה ולאכוף את הוראות בית המשפט נגד מיעוט אנרכיסטי".

    ח"כ מיכל רוזין (מרצ), אמרה בהפגנה בפתח תקווה: "‏מצעד האיוולת: במקום הפגנה אחת גדולה במרכז מסחרי סגור, המשטרה, בתמיכת בג"צ, יצרה מוקדי הפגנה נרחבים. זה מה שקורה שמנסים להגביל את זכויות היסוד של אזרחי המדינה וטוב שכך. במיוחד בימים אלה היועץ המשפטי לממשלה צריך לצאת פומבי ולדרוש ממשטרת ישראל לחדול מניסיונותיה הנואלים לדיכוי המחאה ולהתייצב לצד המוחים והמוחים וחופש המחאה והביטוי במדינת ישראל".

    גם יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, התייחס להפגנה הערב וכתב: "כשאנחנו ננהיג את המדינה מפגינים ששומרים על הסדר הציבורי יוכלו להפגין בכל מקום ובכל עת. בלי מכלאות, בלי מגבלות ועם משטרה שתשמור עליהם ולא מפניהם".



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      הבג"ץ בעד המפגינים, אז למה שלא יפרו את תנאי ההפגנה, מה של יהיה הבג"ץ יפסוק לטובתם. – מדינה חולה

    2. 6

      אלו לא הפגנות שמאל.
      אלו הפגנות נגד שחיתות ושוחד.
      כל מוצ"ש, גם בירושלים-
      בכיכר ציון, בכיכר פריס, בתליטא קומי

    3. 4

      שוחד יעוור עיני חכמים

    4. 3

      בואו נתחיל מלדייק בעובדות. ההפגנה היא א-פוליטית. אני ועוד אנשי ימין רבים מתייצבים בעל שבוע למחות נגד השחיתות השלטונית שמסכנת את עתיד המדינה והארץ!!! חשוב לדעת