צפו: ליברמן בריאיון לריבלין ובלום

    עמית דניאל 2 Comment on צפו: ליברמן בריאיון לריבלין ובלום

    במהלך סיורו של שר הביטחון בעיר אלעד, התראיין השר ליעקב ריבלין ואבי בלום בתכנית "פלפוליטיקה" והתייחס למספר נושאים • וגם, איזו שאלה של יעקב רילבין גרמה לראש עיריית אלעד להתערב ולמנוע מהשר להשיב?

    11:02
    18.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on בהכוונת שב"כ: סוכל פיגוע של דאע"ש בישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעת ביקורו של שר הביטחון, אביגדור ליברמן במסגרת סיורו בעיר אלעד לרגל טקס שחרור שטח האש, התראיין השר לתכנית "פילפוליטיקה" בהגשת אבי בלום ויעקב ריבלין.

    בהתייחסו לביקורו המדיני של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ברוסיה ולדיווחים אודות החשש מציר שיעי איראני בגבול סוריה, אמר השר: "תמיד עדיפה דרך דיפלומטית וחייבים למצות את כל המאמץ הדיפולמטי לפני דרך אחרת ולכן אני חושב שראש הממשלה פועל נכון מאד".

    באשר לשחרור שטח האש – מעשה שיגרום לבניית יחידות דיור רבות בעיר, אמר השר: "אני שמח שנפל בחלקי הזכות לעזור עם בעיית הדיור. בסופו של דבר אנחנו משתדלים לפתור את הבעיות של כל עם ישראל".

    בהמשך הריאיון כשיעקב ריבלין ניסה לשאול את השר ליברמן על תקנות שירות הביטחון, היסה אותו ראש העיר ואמר: "היום לא באנו לדבר על זה. אמרתי לשר שהוא חייב לכבד ולהיכנס לריאיון הזה שאחד מהמראיינים, אבי, הוא תושב העיר, אבל היום באנו לדבר על 7,500 יח"ד שהשר מאשר כאן".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כל הכבוד…. ככה תעשה בכל יו"ש ובינימין….. לעודד בניה בכל המגינה

    2. 1

      אבל למה ישראלי לא נתן לו קצת לחטוף על הראש.
      אותו אחד שמקדם חוקים אנטי יהודיים!