מטוס הדרימיליינר נחת בישראל

    איתי גדסי No Comments on מטוס הדרימיליינר נחת בישראל
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התחבורה והמודיעין ישראל כ"ץ אמר בטקס קבלת מטוס הדרימליינר הראשון של אל-על: "רכישת מטוסי הדרימליינר מחברת בואינג היא ביטוי להתפתחות אל-על והשתלבותה במדיניות השמים הפתוחים ובמקביל לעומק היחסים האזרחיים ויחסי הסחר בין ישראל לארה"ב. הברית בין ארה"ב וישראל, המבוססת על ערכים משותפים וזהות אינטרסים, היא העוגן המרכזי ליציבות האזור".

    "ישראל היא הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון ובת הברית היחידה עליה יכולה ארה"ב לסמוך בשעת מבחן. אנחנו חולקים מודיעין משותף מול איומי הטרור הסוני של דעאש ואל קעאידה ומול החתרנות השיעית והתמיכה בטרור מבית מדרשה של איראן. אסור לאפשר לאיראן להתבסס צבאית בסוריה ולהקים חזית צפונית מול ישראל, ואסור לאפשר לה להקים מסדרון יבשתי שיחבר בציר של טרור בין טהרן לבירות".

    "ארה"ב חייבת לחזור לעמדת הובלה והנהגה באזור. מדיניות ההנהגה מאחור של הממשל האמריקאי היוצא נכשל ואפשר לציר הרשע האירני, בגיבוי רוסיה להגיע לעמדת השפעה מכרעת שמאיימת על בנות בריתה של ארה"ב באזור. ישראל תפעל לשמור על בטחונה מול כל איום. ישראל לא תאפשר לאיראן וגרורותיה באיזור להקים צפונית ולאיים על העורף ועל תשתיות לאומיות בישראל. נעשה ככל שנדרש למנוע זאת".



    0 תגובות