נתניהו: "אין לי מה להסתיר בשיחות עם אדלסון מנגד יש פה זכות פרטיות"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "אין לי מה להסתיר בשיחות עם אדלסון מנגד יש פה זכות פרטיות"

    לאחר שבית המשפט הורה על פרסום שיחותיו עם מו"ל 'ישראל היום', שלדון אדלסון והעורך לשעבר, עמוס רגב, הוגשה בקרשה היום לעיכוב ביצוע הפסק: "אין זה מתקבל על הדעת ששרים, חברי כנסת, שופטים ועובדי ציבור אחרים יהיו נתונים לחשיפת שיחותיהם הפרטיות עם עיתונאים ובכלל"

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו צילום: לע"מ
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שבית המשפט הורה על פרסום שיחותיו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם שלדון אדלסון מו"ל ישראל היום, היום הוגשה בקשה לעכב את הביצוע.

    בתגובה לכך, נמסר היום מטעם ראש הממשלה: "פסק הדין בעניין חשיפת שיחות הטלפון הפרטיות של ראש הממשלה נתניהו עם שלדון אדלסון ועם עמוס רגב פוגע פגיעה אנושה בזכות לפרטיות. בפרק הזמן הקצר שחלף מאז פרסום פסק הדין, אנו עדים לנחשול עצום של פניות לחשיפת שיחות טלפון פרטיות ויומני פגישות פרטיות של עובדי ונבחרי ציבור רבים, וזו רק ההתחלה. ראש הממשלה אינו מבקש מבית המשפט לבטל את החלטתו בעניין אדלסון ורגב מהסיבה הפשוטה שאין לו מה להסתיר".

    "עם זאת, לאור החשיבות העקרונית שמייחס ראש הממשלה לזכות הבסיסית לפרטיות, ולאור מבול הפניות מאז פרסום פסק הדין, פונה ראש הממשלה לבית המשפט העליון בבקשה לקיים דיון נוסף, בהרכב מורחב, ולהכריע בסוגיות העקרוניות הרגישות הנובעות מפסק הדין. אין זה מתקבל על הדעת ששרים, חברי כנסת, שופטים ועובדי ציבור אחרים יהיו נתונים לחשיפת שיחותיהם הפרטיות עם עיתונאים ובכלל" נאמר מטעמו של נתניהו.



    0 תגובות