חברת החשמל בנתה קיר מלא בצמחיה

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on חברת החשמל בנתה קיר מלא בצמחיה

    קיר ירוק בבניין המשרדים הראשי של חברת החשמל: חברת החשמל הקימה קיר ירוק ניסיוני בבניין המשרדים הראשי בחיפה, כחלק מתפיסת הקיימות המשולבת בפעילותה

    צילום: יוסי וייס, חברת חשמל
    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבוע האחרון, סיימה חברת החשמל בנייה של קיר ירוק, מלא בצמחייה חיה בכניסה לבניין המשרדים הראשי בחיפה, אשר נבנה בשיתוף עם חברת גרין וול. הקיר הירוק נבנה כחלק מפעילות בתחום הקיימות של החברה לצורך שיפור בסביבת העבודה של כ-2500 עובדים הנמצאים בבניין רב קומות סגור.

    הקיר הוא ורטיקלי, בגודל 70 מ"ר מלא בצמחייה והמשמש כריאה ירוקה בתוך הבניין. הצמחייה גדלה במודולים שתילה ייחודיים כאשר פטנט ניקוז מיוחד שיודע לאגור מים ולבצע שטיפת מלחים, הופך תשתית הגידול לאופטימלי והכי קרוב לטבע. מצע שתילה טבעי מספק לצמח את כל הנדרש לו לאורך זמן. הקיר משפר את איכות האוויר והאקלים באזור בו מוקם, את האקוסטיקה, לוכד אבק ותחמוצות פחמן. מערכת ההשקיה הנה חסכונית במים, מופעלת על ידי מחשב על בסיס מדידת מצב הקרקע ומאפשרת לצמח לשרוד בטווח הארוך ותחזוקת הקיר מתבצעת מרחוק.

    ד"ר אדריאן ביאנו, סמנכ"ל קיימות של חברת החשמל אמר: "חברת החשמל מקדמת חשיבה ירוקה ומקיימת בכל תחומי פעילותה, וכחלק מכך גם במשרדיה. הקיר הירוק, מלבד יתרונותיו הדקורוטיביים ויופיו המרשים בכניסה לבניין, מסייע לשיפור איכות האוויר בבניין סגור ונבנה כחלק מחשיבה עתידית לקירות נוספים. זאת היות והקירות הירוקים מסייעים, בין היתר, לחסוך גם בהוצאות אנרגיה לקירור הבניין על ידי הפחתת טמפרטורת הסביבה העולה בגלל השמש המחמם אזורים בבניין המצופה ברובו בזכוכית".

    חברת גרין וול היא חברה מובילה בישראל בתחום הגינות התלויות. החברה מייצרת ומעצבת גנים תלויים או במושג המקצועי, גינות ירוקים, עם מבחר צמחים גדול ובשילוב טכנולוגיה מתקדמת ונחשבת לטכנולוגית כחול לבן. החברה זכתה בפרסים רבים וייצגה את מדינת ישראל בתערוכה Expo Milano 2015.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ממשיכים להתעסק בשטויות ולא באמת בביזנס האמיתי, שהינו תכנון, הקמה ותחזוקת מערכות החשמל, הכל על חשבון הצרכנים !!!