דנון מאשים: "אנטישמיות מודרנית"

    איתי גדסי No Comments on דנון מאשים: "אנטישמיות מודרנית"

    מועצת זכויות האדם הודיעה כי תפרסם עד סוף השנה רשימת עסקים בינלאומיים הפועלים ביו"ש, ירושלים ורמת הגולן | בעקבות פרסומים של שמות חברות המופיעות ברשימה תקף השגריר דנון: "הנציב לזכויות אדם הפך לפעיל הבכיר ביותר של תנועת ה-BDS"

    שגריר ישראל באו"ם, דני דנון צילום: הראל רינצלר
    11:43
    25.04.24
    איתי גדסי No Comments on ברקע מהלך מדיני מסוכן: האיום של סמוטריץ על הרשות הפלסטינית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על פי פרסומים שונים, מועצת זכויות האדם של האו"ם הודיעה כי עד סוף השנה הלועזית, היא צפויה לפרסם את "הרשימה השחורה" של שמות העסקים הפועלים ביו"ש, ירושלים ורמת הגולן עד סוף השנה בכדי להחרימם.

    שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, תקף בחריפות את כוונת המועצה ואמר: "הצעד המביש הזה הוא ביטוי של אנטישמיות מודרנית ומזכיר תקופות אפלות בהיסטוריה" עוד אמר דנון: "הנציב לזכויות אדם הפך לפעיל הבכיר ביותר של תנועת ה-BDS בעולם ושם לו למטרה לפגוע במדינת ישראל במקום לבצע את תפקידו. אני קורא לקהילה הבינלאומית ולאו"ם לעצור מיד את הצעד המסוכן הזה".

    כזכור, באחרונה ארגון אחר של האו"ם – אונסקו – קיים הצבעה על מספר נושאים מהותיים הקשורים למדינת ישראל, דוגמת הכרזה על הכותל המערבי ומערת המכפלה כאתרי מורשת פלסטיניים. בעקבות ההחלטות הללו, הודיע ראש הנממשלה, בנימין נתניהו בתגובה, כי יקצץ את התקציב המופנה לאו"ם ומסודותיו.



    0 תגובות