אבו מאזן למרצ: "ממשל טראמפ מתנהל בתוהו ובוהו"

    שלמה ריזל No Comments on אבו מאזן למרצ: "ממשל טראמפ מתנהל בתוהו ובוהו"

    בפגישה שנערכה אתמול בין חברי כנסת ממפלגת מרצ לבין יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, סיפר האחרון כי הוא אינו מצליח להבין את התנהלות ממשל טראמפ • בנוגע לשת"פ עם ישראל אמר: "מנסים להחזיר"

    יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברי כנסת ממרצ פגשו אתמול (ראשון) בשעות הערב, את יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, ברמאללה ושמעו ממנו התייחסויות לנושאים שעל הפרק בין היתר המשא ומתן עם ארה"ב ושיתוף הפעולה הביטחוני עם ישראל.

    על המשא ומתן עם ארה"ב, סיפר אבו מאזן: "נפגשתי עם שליחיו של טראמפ למזרח התיכון כ-20 פעמים מאז תחילת כהונתו. כל פעם הם שבו והדגישו באוזניי כמה הם מאמינים ומחויבים לפתרון שתי המדינות, ולהפסקת הבנייה בהתנחלויות. הפצרתי בהם לומר את אותו הדבר לנתניהו, אבל הם נרתעים. לא בטוח כמה זה מעיד על המשך המו"מ כולו או על התוצאות האפשריות מביקורם הקרוב. אני לא מצליח להבין איך הם מתנהלים מולנו, משום שבתוך עמו, הממשל מתנהל בתוהו ובוהו".

    באשר לשיתוף הפעולה הביטחוני עם ישראל: "מאז הפיגוע באל אקצא עצרנו את כל שיתופי הפעולה עם מערכת הביטחון הישראלית. לאחרונה פנינו אליהם כדי לנסות לחזור לשיתוף פעולה כלשהו, אבל הם לא החזירו לי תשובה, מה שמנע את התקדמות הפשרת היחסים. כל עוד אין קשר, אנחנו מקפידים לעדכן את האמריקאים בכל התקדמות".



    0 תגובות